Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه- ایرنا- رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: تلف شدن ماهی ها در ساحل این بندر ارتباطی با آلودگی ناشی از ورود فاضلاب خانگی به دریا ندارد.

محمد تولیده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: پس از اطلاع از تلف شدن ماهی ها در ساحل گناوه بررسی های لازم انجام شد که علت های مختلفی برای این رویداد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: دورریز کردن ماهی های غیر اقتصادی که از تور صیادان غیرمجاز ترال کننده که به دریا ریخته می شود یا صیادانی که تور ها را در دریا پهن می کنند اما به علت مشکلات نتوانند بموقع آن را جمع کنند، سبب می‌شود که بخشی از ماهی‌های صیدشده، سالم نبوده و یا بدلیل ارزش نداشتن اقتصادی برای فروش در دریا رها شود.
تولیده ادامه داد: تحت هیچ شرایطی ماهی های تلف شده ارتباطی با آلودگی ناشی از فاضلاب شهری ندارد و باتوجه به اینکه گونه های دیگر آبزی نیز وجود دارد باید آنهانیز تلف می شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه اظهارداشت: با بررسی از بافت ماهی‌ها، مشخص بود که در روزهای گذشته صید با جریان آب و باد به کنار ساحل این بندر رسیده است.
وی با انتقاد از برخی شایعه‌سازی‌ها بیان کرد: برخی تصاویر منتشر شده در ارتباط با ماهی های تلف شده نشان می دهد بزرگ نمایی شده است.
تولیده، از فضاهای مجازی و سایت های خبری خواست مطالبی که بدون نظر کارشناسان و تاییدشده نیست، انتشار ندهند که باعث تشویش اذهان عمومی شود.
در فضای مجازی شهرستان گناوه در روز گذشته مطلبی مبنی بر تلف شدن ماهی ها در ساحل این بندر انتشار و علت آن را ورود فاضلاب خانگی شهری به دریا عنوان کردند.
ساحل گناوه از نقاط گردشگر پذیر این شهرستان در شمال استان بوشهر است.
6164/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي محيط زيست تلف شدن ماهي ساحل گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • (ویدئو) لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در ساحل
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه