Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری طی نامه‌ای از علی لاریجانی جهت حضور در میان طلاب و دانشجویان و پاسخ به ابهامات آنان پیرامون FATF دعوت کرد.

بنابراین گزارش، بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی هم در همین رابطه از ۵ نفر از نمایندگان موافق FATF جهت مناظره دعوت کرده‌است.

گفتنی است، تا کنون تشکل‌های دانشجویی بسیاری از موافقان FATF برای حضور در دانشگاه خود دعوت کرده‌اند ولی تا این لحضه هیچکدام از نمایندگان موافق FATF برای حضور در جمع دانشجویان اعلام آمادگی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

156 / 156 مدرسه عالی شهید مطهری علی لاریجانی طلاب FATF

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدرسه عالی شهید مطهری علی لاریجانی طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار هیات رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: هرچه تلاش کنیم که حوزه در تراز انقلاب اسلامی باشد، کم است.

وی با اشاره به اینکه البته دستاوردهای حوزه بسیار ارزشمند هستند، مطرح کرد: اگر این دستاوردها را با آمال و آرزوهای حوزه مقایسه کنیم قطعاً درخواهیم یافت که عقب هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه نیازهای بی‌پایانی وجود دارد، عنوان کرد: در فضای بین الملل بی‌نهایت ظرفیت پذیرش، استعداد و استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در داخل نیز ظرفیت‌ها و بسترهای فوق العاده‌ای فراهم است، خاطرنشان کرد: اصل ۴ قانون اساسی می‌گوید که تمام قوانین و تصمیماتی که در نظام اتخاذ شود باید مبتنی بر اسلام باشد.

آیت الله اعرافی اضافه کرد: همین محور قانونی یک زمینه بی‌نهایت برای کار ایجاد می‌کند که البته در سمت مقابل نیز چالش‌ها و موانع بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای الحاد سرمایه‌گذاری بسیاری انجام می‌دهد، تصریح کرد: سه نکته نیاز بی‌نهایت، چالش‌های متعدد و آمال و اهداف حوزه و انقلاب اسلامی باید در کنار یکدیگر دیده شود.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه در این مسیر هم‌‎افزایی، همکاری و همدلی بسیار مهم است، یادآور شد: در این منظومه فکری قطعاً مجمع نمایندگان طلاب دارای نقش و کارکرد ویژه هستند.

وی اضافه کرد: به عنوان مدیریت حوزه بر قراردادی که با مجمع نمایندگان طلاب مبنی بر بررسی و اعلام نظر طرح‌های حوزوی داریم، پایبند خواهیم بود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه تقریباً یک دوره برنامه پنج‌ساله حوزه به اتمام رسیده است، گفت: دومین برنامه پنج‌ساله حوزه درحال تدوین است که مشارکت مجمع نمایندگان طلاب در آن می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه انتقال و انعکاس مسائل حوزه‌های استان‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، بیان کرد: اظهارنظر نمایندگان یک استان می‌تواند در اعلام طرح و برنامه برای آن استان اثرگذار خواهد بود.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه نمایندگان طلاب می‌توانند گفتمان‌ساز مباحث انقلابی و طرح‌های حوزوی باشند، اظهار کرد: در این عرصه نیازمند اقدامات جدی‌تری هستیم.

کد خبر 6098879

دیگر خبرها

  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • دانشگاه‌های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند+ فیلم
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان