Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز نهمین دوره مجلس دانش‌‌آموزی که در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، خطاب به نمایندگان  مجلس دانش‌آموزی، اظهار کرد: خیلی خوب است به ادبیات سخنگویی و آداب سخنرانی آشنا باشیم؛ هر چند معتقدم حرف مان را آرام می توانیم بزنیم.

وی ادامه داد: اینکه کسی که می‌خواهد حرفش را برساند بلند بگوید، فرهنگ غیر صحیح است؛ هر کسی که علمش بیشتر باشد، افتاده‌تر است البته خوب است تمرین کنیم تا به مغز و قلب صحبت‌ها توجه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری جهرمی در خصوص صحبت یکی از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مبنی بر دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب، اضافه کرد: شما را به خواندن کتاب «آمریکای زمین گیر» ارجاع می‌دهم که ببینید آمریکا چه چیزی درباره ما می‌گوید.

وی با بیان اینکه مفهوم انقلاب اسلامی فراتر از مباحث اجرایی است، گفت: خوب است در کنار سخنوری، علم‌مان را بالاتر ببریم؛ بنده در سن شما جزو اولین کارهایم کتاب خواندن است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه مطالبه بدون مطالعه نمی‌تواند موفق باشد، اظهار کرد: امروز اگر مشکلی هست از مدل اجراست یعنی حرف زدیم گفتیم مردم، جوانان و بانوان مهم هستند اما در عمل جایگاه ‌شان کجاست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر ارتباطات و فناوری مجلس شورای اسلامی ادبیات مغز قلب نمایندگان مجلس زمین انقلاب اسلامی ارتباطات و فناوری اطلاعات انقلاب مجلس شورای اسلامی مغز نمایندگان مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این نمایشگاه باهدف ارتقای مهارت و رشد اجتماعی دانش آموزان بر پا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است