Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه ژاپنی نوشته است کره شمالی در سفر اخیر وزیر خارجه آمریکا به پیونگ یانگ صریحا اعلام کرده قصد ندارد لیست تاسیسات هسته‌ای خود را اعلام کند. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه یومیوری شیمبون امروز دوشنبه نوشت: کره شمالی در طی سفر اخیر مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به پیونگ یانگ صریحا اعلام کرده تاسیسات هسته‌ای خود را اعلام نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش‌، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی حتی با درخواست اعلام نسبی لیست تاسیسات هسته‌ای که از جانب پامپئو مطرح شد، مخالفت کرده و گفته است بدون اعتماد سازی واشنگتن به لیست اعلامی اعتماد نمی‌کند و خواستار لیست دیگری از تاسیسات هسته‌ای خواهد شد که این به تنش می‌انجامد.

رهبر کره شمالی همچنین گفته است اعتماد میان دو طرف از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و اگر این اعتماد از طریق اعلام رسمی جنگ کره به وجود آید آنگاه به سریع‌ترین نحو به خلع سلاح منجر خواهد شد.

وی همچنین افزوده که کره شمالی اقدامات پیش دستانه‌ای مانند بازگرداندن بقایای اجساد نظامیان آمریکایی انجام داده و ایالات متحده باید اقدامات مقتضی مانند کاهش تحریم‌ها را انجام دهد.

پس از دیدار اخیر پامپئو از کره شمالی رسانه ها اعلام کردند علی رغم اینکه وی سفرش به پیونگ یانگ را "سازنده" توصیف کرد اما پیشرفتی صورت نگرفت و پامپئو عملا دست خالی به آمریکا بازگشت.

انتهای پیام/

R36447/P36447/S8,87,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" کره جنوبی اخبار "کره شمالی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا کره جنوبی اخبار کره شمالی اخبار آمریکا کره جنوبی اخبار کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه

روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت که به احتمال قوی آنتونی بلینکن در سفر پیش روی خود به فلسطین اشغالی از یک شهرک صهیونیست‌نشین و همچنین گذرگاه کرم ابوسالم در اطراف غزه دیدن کند.

منبع :فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران