Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@16:39:35 GMT

پیشنهاد دیدار ایران و بلاروس از سوی وزیر

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۲۰۴۵

پیشنهاد دیدار ایران و بلاروس از سوی وزیر

وزیر ورزش در دیدار با سفیر بلاروس پیشنهاد بازی دوستانه تیم های فوتبال ایران و بلاروس را ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی فر امروز در ساختمان وزارت ورزش میزبان سفیر بلاروس در تهران بود. وزیر ورزش که در هفته های اخیر بارها روی حمایت از تیم ملی فوتبال برای قهرمانی در جام ملت های آسیا تاکید کرده، در بخشی از صحبت هایش با سفیر بلاروس درخواست جالبی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی فر خطاب به سفیر بلاروس گفت: مایلیم تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام ملت‌های آسیا بازی تدارکاتی با تیم ملی بلاروس در تهران برگزار کند. فدراسیون فوتبال ایران این موضوع را پیگیری می کند.


این درخواست در حالی از سوی وزیر ورزش مطرح شده که تیم کی روش این روزها به شدت با دغدغه بازی تدارکاتی مناسب مواجه است.


هنوز در ۳ ماه آینده فرصت هایی به عنوان روزهای فیفا برای برگزاری بازی تدارکاتی وجود دارد و باید دید مذاکره وزیر ورزش با سفیر بلاروس و بعد از آن احتمالا تعامل فدراسیون فوتبال ایران با بلاروس در نهایت به رویارویی ۲ تیم در یک بازی تدارکاتی می انجامد یا خیر.

والیبال وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج

به گزارش ورزش سه و به نقل از رسانه اطلاع رسانی وزارت ورزش،  در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همان‌طور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و هم‌چنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و هم‌چنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

هاشمی در این نامه تاکید کرده است: «معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و هم‌چنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همان‌طور که بارها تأکید کرده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

و اما درخواست وزیر: با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و هم‌چنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث این‌چنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

در پایان نامه قید شده: بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان