Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل از اعزام هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور خبر داد و گفت: اعزام دانش‌آموزان در مرحله نخست تا دوم‌آبان ماه انجام می‌شود. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ استانها اردیبل نظرات

به گزرش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقانی‌نیا صبح امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اظهار داشت: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان اردبیلبا حضور مسئولان شهرستانی و خانواده‌های دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این کاروان به ظرفیت 220 دانش‌آموز دختر پایه دهم از دبیرستان‌های شهرستان بوده که در قالب چند دستگاه اتوبوس و نیز خودروهایی سبک پشتیبانی راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند تا از این مناطق بازدید داشته باشند که اعزام دانش‌آموزان در مرحله نخست تا دوم آبان ماه در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل با بیان اینکه این کاروان به مناطق عملیاتی استان آذربایجان غربی اعزام شدند، افزود: این دانش آموزان به مدت دو روز در این مناطق عملیاتی حضور یافته و در این مدت از مناطق عملیاتی و نیز یادمان‌های شهید باکری، شهید بروجردی و تمرچین بازدید می‌کنند.

دهقانی‌نیا ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای معنوی راهیان نور برشمرد و تصریح کرد: این سفر معنوی تجدید عهد و میثاق دوباره دانش آموزان شرکت کننده با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی بوده که نقش مهم و موثری در نهادینه سازی فرهنگ یثار و مقاومت در بین آینده سازان کشور دارد.

وی آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها و هدفگذاری‌ها در برگزاری این اردوها دانست و گفت: در مدت حضور دانش‌آموزان در این مناطق برنامه‌های مختلف معنوی و ارزشی برای آنها برگزار می‌شود تا بتوانیم با این امر شاهد نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها و ترویج آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام در جامعه باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل از اعزام هشت هزار و 500 دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور خبر داد و افزود: تلاش و جدیت بر این است تا به بهترین نحو شاهد برگزاری این اردوهای معنوی در استان باشیم.

انتهای پیام/م

R41374/P1486/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • آغاز رقابت ۲۱۰۰۰ دانش‌آموز اردبیلی در کنکور سراسری
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند