Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه‌ریزی برای حضور موفق در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از هم اکنون شروع شده است.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسعود سلطانی‌فر در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور با تبریک پیروزی‌های اخیر ورزش ایران اظهار داشت: سال ۹۷ سال پررویدادی است و خوشبختانه از جام جهانی فوتبال تا بازی های آسیایی و بازی‌های پاراآسیایی همچنین بازی های المپیک جوانان نتایج خوب و منحصر به فرد و تاریخی رقم خورده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: ورزش جانبازان و معلولین روند روبه رشد و پیشرفتی را طی کرده است، به‌طوری‌که در اولین دوره این بازی ها کاروان ورزشی ایران با ۲۷ طلا و مجموع ۸۰ مدال چهارم شد در دوره دوم با ۳۷ طلا و مجموع ۱۲۰ مدال در جایگاه چهارم رده بندی مدال ها قرار گرفت و در این دوره کاروان ورزشی ایران با ۵۱ مدال طلا و مجموع ۱۳۶ مدال برای اولین بار در جایگاه سوم ایستاد که افتخار بزرگی محسوب می شود.

سلطانی فر همچنین نتایج ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک جوانان را نیز بسیار خوب توصیف کرد و گفت: در این رویداد مهم نیز ورزش ایران بهتر از گذشته نتیجه گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان رویدادهای مختلف پیش روی ورزش ایران را نیز مهم بر شمرد و ادامه داد: پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و بازی رفت را با موفقیت سپری کرده و امیدوارم در بازی برگشت هم بتواند با غلبه بر السد قطر به فینال راه یابد و همه دست به دست هم بدهیم تا بعد از مدت ها یک تیم ایرانی در آسیا عنوان قهرمانی را بدست آورد.

سلطانی فر به رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در مجارستان هم اشاره کرد و گفت: این رویداد هم برای ورزش کشور مهم تلقی می شود که امیدوارم با موفقیت ورزشکاران ایرانی همراه شود.

وزیر ورزش و جوانان جام ملت های آسیا را نیز یکی از رویدادهای حائز اهمیت عنوان و ابراز امیدواری کرد : بعد از مدت‌ها که ایران در رنکینگ فیفا در بین تیم های آسیایی در جایگاه اول قرار دارد، می توانیم در رویداد جام ملت های آسیا نیز بعد از بیش از چهار دهه به عنوان قهرمانی برسیم.

وی مجوعه‌ای از تلاش ها، تدارکات و پشتیبانی‌هایی که منجر به موفقیت در رویدادهای مهم از جمله بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی شده است را ارج نهاد و تاکید کرد: این موفقیت‌ها حاصل تلاش وزارت ورزش و جوانان،کمیته ملی المپیک، فدراسیون ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان هاست که سبب شد در یک کار جمعی به افتخارآفرینی ورزش ایران منجر شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی از حدود یک سال و نیم پیش برنامه ریزی کرده بودیم، به‌طوری‌که ستاد این رویدادها تشکیل شد و حتی بازی‌های داخل سالن آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را به عنوان تدارکات برای حضور پرقدرت در این رویداد مدنظر داشتیم و الان هم اعتقاد داریم برای حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک به جای اینکه مثل ادوار گذشته در پنج تا شش ماه قبل از رویداد متمرکز شویم، از هم اکنون که دو سال فرصت داریم برنامه ریزی را آغاز کردیم و اعتقاد هم داریم با برنامه ریزی، تلاش، ممارست و جدیت نتیجه تاریخی می توانیم بگیریم.

سلطانی‌فر در ادامه این بحث خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است علاوه بر رشته هایی که همیشه در ادوار گذشته برای ایران در بازی های المپیک مدال آور شدند در رشته هایی همچون شمشیربازی، قایقرانی تیراندازی و کاراته هم شانس مدال المپیکی داریم که تلاش می‌کنیم در استمرار موفقیت های ورزش کشور با تمرکز بر برنامه دو ساله به موفقیت در بازی های المپیک و پارالمپیک دست یابیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: علاوه بر برنامه ریزی ،تلاش و بودجه که برای موفقیت لازم است باید با عزم و اراده قوی برای رسیدن به این هدف بزرگ حرکت کنیم.

در این گردهمایی سلطانی فر یاد و خاطره زنده یاد بهرام شفیع رئیس فقید فدراسیون هاکی و مجری ورزشی رسانه ملی را گرامیداشت و درگذشت این پیشکسوت ورزش و رسانه را به جامعه ورزش و خانواده این پیشکسوت تسلیت گفت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازی های پاراآسیایی جام ملت های آسیا مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان