Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی گفت: ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشت و دفاع قوی دارد.

 

به گزارش وب سایت نود، سزار فاریاس، سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه با تیم ملی ایران اظهار کرد: فردا بازی جذاب و خوبی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران تیم بزرگی است و در جام جهانی بازی کرده است. هفت سالی است که با مربی خوبی چون کی‌روش کار می‌کنند. دو تا تیم با سبک بازی مختلف از دو قاره برابر هم قرار می‌گیرند. ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشت و دفاع قوی دارد.

او ادامه داد: تیم بولیوی از آمریکای جنوبی می‌آید و سبک متفاوتی دارد. تیم‌های قدرتمندی در این قاره مثل بززیل و شیلی وجود دارند و نحوه صعود به جام جهانی متفاوت است. ما به آماده‌سازی خود ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم کار خود را خوب انجام دهیم همانند ایران که سعی می‌کند بهترین نمایشش را به ارائه بدهد. این دیدار مسابقه عالی برای هر دو تیم خواهد بود. فرصت خوبی برای جوانان ما است تا کسب تجربه کنند و خودشان را نشان دهند.

فاریاس درباره حضور یافتن تیم کامل بولیوی در ایران توضیح داد: تیم بولیوی بازیکنان خوبی دارد که از نظر سازماندهی و پاسکاری خوب عمل می‌کنند. تیم ایران از نظر تاکتیکی تیم قوی است و از بهترین تیم‌های آسیاست. خوشحالیم با این تیم بازی داریم. تیم ما در مسابقات انتخابی در سطح خیلی بالاتر از دریا در بولیوی بازی می‌کند و می‌خواهیم این تیم را عادت دهیم تا شرایط مختلف را تجربه کند. این برای بازیکنان‌مان خوب است که با وجود سفر طولانی، بتوانند بازی کنند تا به شرایط سخت عادت کنند.

وی درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا اذعان کرد: ایران در حام جهانی در گروه سختی قرار داشت و با تیم‌هایی چون اسپانیا و پرتغال هم‌گروه بود و اما عملکرد خوبی داشت. ماه پیش سمیناری در لندن بود که سرمربی ایران در آن حضور داشت. تداوم حضور بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران یکی از عوامل موفقیت این تیم بوده که می‌تواند ادامه هم داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی در پایان درباره خودش گفت: من ۶ سال سابقه مربیگری در ونزوئلا داشتم و در مسابقات کوپاآمریکا بودم. در مسابقات زیر ۲۰ سال آمریکای جنوبی بودم و با مصر در جام جهانی زیر ۲۰ سال بودم. در لیگ مکزیک، در کونکاکاف، سوپر لیگ هند و جام لیبرتادورس بودم. اکنون هم‌زمان مربی باشگاه استرونجرز و تیم ملی هستم که ماه دسامبر قرار دادم به پایان می‌رسد و تنها هدایت تیم ملی را به عهده خواهم گرفت. ۱۷۰ بازی ملی بین‌المللی هم داشتم.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران داخلی بولیوی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!

خارجی های استقلال درخشیدند تا آبی ها صدر را از دست ندهند.

طرفداری | استقلال با کمک خارجی هایش به پیروزی مهمی رسید.

استقلال امشب به مصاف ذوب آهن رفت و در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه 2-1 شکست بدهد. این اتفاق در حالی رخ داد که آبی پوشان با یک گل از ذوب آهن عقب بودند اما در نیمه دوم کامبک زدند.

در بازی که به نظر گره خورده می آمد، استقلال دو بار با کمک خارجی هایش به گل های مهمی رسید. گل اول را ماشاریپوف با یک شلیک مهار نشدنی ثبت کرد، گل زیر طاقی که مهارش برای محسن فروزان محال بود.

در حالی که آبی پوشان خودشان را برای از دست دادن صدر جدول آماده می کردند و بلانکو هم در این مسابقه عملکرد خوبی نداشت، ناگهان یک موشک از سوی در دقایق پایانی باعث شد ورزشگاه آزادی منفجر شود.

گوستاوو بلانکو هرچند عملکرد خوبی در این مسابقه نداشت اما بار دیگر طرفداران را ناامید نکرد و با یک ضربه دیدنی، صدر را به استقلال هدیه کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است