Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از قزوین، صبح امروز 23 مهر نشست مشترک رسانه‌های استان و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با محوریت برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین صبح امروز با حضور مسئولان استان، مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.
علیرضا آشناگر معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین در این نشست با بیان اینکه شهدا پرچم عزت و آقایی ایران اسلامی را در جهان برافراشتند، اظهار کرد: حماسه‌ای که شهدا آفریدند تا ابد جاویدان است، چراکه آن‌ها با دستان خالی اما روحی بزرگ و توکلی بی‌بدیل در برابر دنیای کفر ایستادند و با نثار خونشان، امنیت، عزت و آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگر امروز عظمت قیام حسینی در جهان طنین‌انداز است به‌واسطه تبلیغ این نهضت بزرگ توسط حضرت زینب (س) است که توانستند فریاد حقانیت و پایداری و ماندگاری نهضت امام حسین (ع) را به گوش جهان برسانند لذا نیاز است ما نیز برای شهدای خود حرکتی زینب‌گونه داشته باشیم.
آشناگر با اعلام اینکه در حال حاضر یادواره‌هایی به‌صورت ادواری در سطح شهرستان‌ها در راستای کنگره ملی 3 هزار شهید استان در حال برگزاری است، گفت: این یادواره‌ها مقدمه‌ای برای برگزاری رویداد عظیم اجلاسیه شهداست.
وی ادامه داد: شهدا نیازی به تجلیل‌ ما ندارند چراکه در محضر باری‌تعالی روزی می‌خورند اما ما برای تداوم راه، اندیشه و آرمان شهدا نیازمند برگزاری محافلی به‌منظور بزرگداشت شهیدان هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: جامعه جوان ما تشنه مرام و مسلک شهداست و نیاز است در شرایط حساس کنونی صاحبان قلم، رسانه‌ها و افرادی که کلامشان نافذ است برای معرفی شهدا تلاش بیشتری داشته باشند.
این مسئول یادآور شد: در جنگ تمام‌عیار اقتصادی امروز با تشدید تحریم‌های دشمن به‌ویژه آمریکا روبه‌رو هستیم و از سویی دیگر جنگ روانی آن‌ها تلاش می‌کند تا جامعه ما را به‌زانو دربیاورد و مردم را از مقاومت خود نادم و پشیمان کند، آن‌ها نظام ما را نشانه رفته‌اند.
وی اضافه کرد: ناکارآمد نشان دادن دولت، ایجاد اخلاف بین صفوف مردم و خسته کردن آن‌ها و ناامیدی مردم نسبت به آینده درخشان انقلاب اسلامی همه از نقشه‌های دشمنان است لذا باید همه وحدت داشته و دست از لجاجت‌های سیاسی و رقابت‌های انتخاباتی برداریم.
آشناگر عنوان کرد: در حال حاضر اجماع جهانی علیه کشورمان به اجماع جهانی علیه آمریکا تبدیل‌ و عمق مرزهای استراتژیک کشورمان در منطقه گسترده شده است، امروز فرزندان ایران اسلامی توانستند در عرصه‌های مختلف چون دانش هسته‌ای، نانو و سلول‌های بنیادین سرآمد منطقه باشند و از سویی دیگر شاهد پیروزی‌های پی در پی حقوقی در دادگاه لاهه علیه آمریکا هستیم.
وی با تأکید بر اینکه همدلی، وفاق و همبستگی ملی ابزار کارآمد مردم در مقابل دشمنان است، گفت: در کنگره مقدس شهدای استان قزوین باید تلاش کنیم نسل جوان را با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی آشنا کنیم و شهدای شاخص استان را به‌عنوان الگویی بارز برای نسل جوان معرفی کنیم.
این مسئول تأکید کرد: به‌طورقطع آمریکا نخواهد توانست ما را به‌زانو دربیاورد لذا پیام رسانه‌ها و روابط عمومی‌های استان در راستای کنگره شهدا باید نهادینه کردن شعار «ما می‌توانیم بایستیم و در این جنگ پیروز شویم» باشد.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین در پایان ابراز کرد: شهدا افتخار و سرمایه کشور ما هستند، اگر ما بتوانیم به‌خوبی آن‌ها را معرفی کنیم به‌طورقطع جوانان در دام الگوهای تقلبی دشمن قرار نخواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین قرآن شهدا کنگره رسانه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز دوشنبه، رقابت‌های رده‌سنی جوانان برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی (امیررضا) سلطانی که ابتدا استراحت داشت، برابر دلگون‌سایخان از مغولستان قرار گرفت و در حالیکه راند نخست را باخته بود در دو راند بعدی با کوچ مناسب کادرفنی و عملکردی جانانه، به برتری دست یافت تا با صعود به نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران را قطعی کند. وی در نیمه‌نهایی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان برابر رابرت مالنوک از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.   همچنین فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد. ­

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین