Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-08@03:38:03 GMT

◄ قاچاق دلیل اصلی تصادفات جاده‌ای ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۲۹۴۲

◄ قاچاق دلیل اصلی تصادفات جاده‌ای ایرانشهر

تین‌نیوز | 

اصلی‌ترین علت تصادف‌ها در منطقه ایرانشهر، قاچاق سوخت و انسان به علت مرزی بودن استان و عدم اشتغال و بیکاری است. ابراهیم جاوشیری، مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایرانشهر با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته ۱۸ نقطه رفع شده و در سال‌جاری نیز بررسی‌ها صورت گرفته و اعتبار هم از سوی سازمان راهداری در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جاوشیری درباره وضعیت نقاط حادثه‌خیز استان گفت: حذف و ساماندهی برخی از نقاط حادثه‌خیز به‌صورت پیمانکاری انجام خواهد شد و امیدواریم همه آن‌ها به‌کلی رفع بشوند.

او افزود: قاچاق سوخت و انسان به‌دلیل سرعت‌بالا در عبور از مناطق کوهستانی و عدم رعایت علائم راهنمایی و رانندگی، مشکلاتی مانند تصادف‌های زیاد را برای منطقه به وجود می‌آورند.

این مدیر استانی درباره تمهیدات راهداری درخصوص قاچاق انسان و سوخت در محورهای استان گفت: ریشه اغلب این دسته مشکلات نبود شغل و معضل اشتغال است. مردم هیچ راهی برای درآمدزایی ندارند و تنها راه امرارمعاش قاچاق سوخت و انسان از این دو مرز است. خصوصا در ایام اخیر که وضعیت اقتصادی کشور و بالا رفتن ارز مسائلی را ایجاد کرده و این دسته مشکلات در استان مشهود شده است.

او با توصیف وضعیت تصادفات سال گذشته در نسبت با امسال گفت: متاسفانه آمار تصادفات امسال نسبت به سال گذشته به‌دلیل اختلال در وضعیت قیمت سوخت و مسائل اقتصادی در کشور بیش‌تر بوده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قاچاق سوخت ایرانشهر تصادفات انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان

سردار مهدی حاجیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه این شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار حاجیان بیان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت و افراد قاچاقچی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه طی سال جاری است.

کد خبر 6097228

دیگر خبرها

  • (اینفوگرافیک) راهنمای سوخت رسانی به سیستم ایمنی انسان!
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف بیش از ۱۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات