Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حیدری روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: توسعه ورزش و تربیت بدنی به ویژه در حوزه ورزش همگانی از اولویتهای مدیریت شهری و شورای شهر مشهد است.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی تاکنون در این حوزه و به ویژه در حوزه ورزش بانوان توسط شهرداری مشهد صورت گرفته و از ظرفیت فضاها به خوبی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه ورزش قهرمانی نیز با وجود محدودیتها در حد توان کمک کرده ایم.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: البته سهم و امکانات در حوزه ورزش جانبازان و معلولان ضعیف است ولی افتخارآفرینان پاراآسیایی با تکیه بر اراده، عزم و تلاش خود موفقیتهای بزرگی حاصل کرده و با کسب 138 مدال و مقام سوم آسیایی امید و نشاط را به ایرانیان تزریق کردند.
وی افزود: 14 افتخارآفرین خراسانی نیز در رقابتهای پارارآسیایی حضور داشتند و 21 مدال رنگارنگ کسب کردند. شورای شهر مشهد نیز در راستای ماموریتی که دارد می کوشد نقش خود را در خصوص ورزشکاران ایفا کند.
همچنین در نشست امروز شورای شهر مشهد از فائزه توتونی فعال روشندل در حوزه های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی تقدیر شد.
7505/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 بخش خصوصی جانبازان رئیس شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر مشهد منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است