Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@19:43:44 GMT

غزنی توسط طالبان به آتش کشیده شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۳۳۹۰

غزنی توسط طالبان به آتش کشیده شد

به گزارش ایکنا به نقل از اسپوتنیک روسیه؛ خالق‌داد اکبری، عضو شورای ولایتی غزنی اظهار کرد: پس از آن که نیروهای دولتی اداره فرماندهی پلیس را بدون درگیری تخلیه کردند، طالبان وارد منطقه اندر در غزنی شده و ساختمان ولسوالی و فرماندهی پلیس را به آتش کشیدند.

ذبیح‌الله مجاهد که خود را سخنگوی طالبان معرفی می‌کند نیز با ارسال پیامی به رسانه‌ها ادعا کرده است که جنگجویان این گروه، مرکز ولسوالی اندر را تصرف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال مسئولان امنیتی غزنی با رد ادعای طالبان می‌گویند که به دلیل جلوگیری از تلفات افراد قوم ملکی، اداره ولسوالی و فرماندهی پلیس اندر را از منطقه پیشین آن به مکان دیگری منتقل کرده‌اند.

فرید احمد مشعل، فرمانده پلیس استان غزنی گفت: عملیات گسترده‌ای برای بیرون راندن مخالفان از ولسوالی اندر انجام شده است و اداره ولسوالی و فرماندهی پلیس را به منطقه چهار دیواری این ولسوالی منتقل کردیم تا از تلفات افراد قوم ملکی جلوگیری به عمل آوریم.

در نتیجه حملات تهاجمی طالبان بر ولسوالی اندر به افراد ملکی و نیروهای امنیتی آسیب نرسیده است، اما در 24 ساعت گذشته 23 مخالف مسلح دولت کشته شده‌اند.

یادآور می‌شود، منطقه چهار دیواری ولسوالی اندر غزنی که اداره ولسوالی و فرماندهی پلیس به آنجا منتقل شده است، در 5 کیلومتری از مرکز شهر غزنی قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا اسپوتنیک افغانستان ولسوالی غزنی طالبان آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسر بچه‌ 3 ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرده به صورت ناگهانی ناپدید شده، از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفاً کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه مورد نظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه 3 ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد