Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست بررسی وضعیت پروژه قطار شهری کرمانشاه گفت : متاسفانه اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه در شکل فعلی و با عبور از فراز این ستون ها، از ابتدا یک کار ۱۰۰ درصد غیر کارشناسی بوده است.

وی گفت : از مدت‌ها قبل و پیش از اینکه استاندار شوم، هر بار هنگام عبور از کرمانشاه این سئوال برایم مطرح می‌شد که چرا این ستون‌ها را برپا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازوند افزود: چرا باید این درخت‌ها قطع شده و به جای آن ستون‌های بتونی خشن بکارند و این بلوار زیبا (بلوار تاق بستان) را به این روز بیاندازند. بی گمان آیندگان قضاوت خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حفظ میراث فرهنگی اولویت اصلی ماست و به عنوان مدیر ارشد استان تمایل ندارم این پروژه حتی یک متر حریم میراث را به هم بریزد، گفت: میراث فرهنگی نیز باید پاسخ کارشناسی و نهایی خود در مورد عبور بخشی از این پروژه از حریم شکارگاه را اعلام کند تا تکلیف روشن شود.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری در شکل فعلی خود از برنامه بسیار عقب است و مردم حق دارند در مورد این شکل از کار شاکی شوند، اظهار کرد: باید راهکار مناسبی برای حل مشکلات فعلی پروژه و سرعت بخشیدن به اجرای مناسب آن اتخاذ کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان قطار شهری باید هرچه زودتر نسبت برگزاری مناقصه خرید تجهیزات مورد نیاز اقدام کند. گفت: دولت ۵۳ واگن به این پروژه اختصاص داده که موضوع دریافت آن‌ها باید پیگیری شود.



انتهای پیام/د حفظ میراث فرهنگی اولویت اصلی استان است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا