Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@14:16:47 GMT

مرگ یک خرس در تصادف با قطار

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۴۱۹۲

رکنا: ‌روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس اعلام کرد که شامگاه شنبه 21 مهر، یک قلاده خرس در محدوده شهرستان سیوند ( شمال فارس) بر اثر برخورد با قطار تلف شد.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس اعلام کرد که شامگاه شنبه 21 مهر، یک قلاده خرس در محدوده شهرستان سیوند ( شمال فارس) بر اثر برخورد با قطار تلف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی محیط زیست فارس، گل آفرین زارع گفت: حوالی ساعت 20 شامگاه شنبه 21 مهر، اداره نظارت بر امور حیات وحش این اداره کل گزارشی مبنی بر زخمی شدن یک قلاده خرس براثر برخورد با قطار دریافت کرد.

وی گفت: بلافاصله ضمن هماهنگی با معاونت فنی اداره کل و دامپزشک معتمد اداره کل، تیم کارشناسی با تجهیزات مورد نیاز به منطقه سیوند، تنگ خوش اعزام شده و پس از جستجوی فراوان در مسیر راه آهن لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای را کشف کردند.

زارع با بیان اینکه خرس مورد نظر در زمان مشاهده به دلیل شدت ضربه وارده در اثر برخورد با قطار به شدت آسیب دیده و تلف شده بود؛ گفت: اقدامات کارشناسی برای علت وقوع حادثه Incident در حال انجام است.

تنگ خرسی شهرستان پاسارگاد در شمال استان فارس یکی از مناطق زیستی خرس قهوه‌ای محسوب می‌شود و این حیوان علاوه بر آن به شکل پراکنده در زیستگاه‌های اطراف شهرستان‌های شیراز، مرودشت و ارسنجان نیز دیده شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس، عصر یکشنبه 22 مهر در جمع خبرنگاران گفته بود که تلاش برای جابجایی زمان حرکت قطارهای مسافری و باری در مسیرهایی از فارس آغاز شده است.

سعید محمودی از رایزنی با مسئولان راه‌آهن برای حذف حرکت قطار خصوصا قطار باری در مسیرهایی که از زیستگاه حیوانات وحشی عبور می‌کند، خبر داده بود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / حمله بمب گذار انتحاری به سفارت ایران در ترکیه تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی» زنی شوهرش را بخاطر مدفوع سگ چاقو چاقو کرد + عکس لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم شلیک گلوله و قتل 4 نفر در شب تولد اولین نوه خانواده! انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قطار حادثه Incident استان فارس حفاظت محیط زیست خرس شهرستان فارس عکس ایران زن قتل تصاویر فیلم جوان یک زن زندگی همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود

کد خبر 6088707

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه