Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@22:06:27 GMT

مرگ آتشین 2نفر در واژگونی پژو حامل سوخت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۴۷۵۸

مرگ آتشین 2نفر در واژگونی پژو حامل سوخت

براثر واژگونی پژو۴۰۵ حامل سوخت دو نفر در ایرانشهر جان باختند.

ناصح رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشکده ایرانشهر گفت :ساعتی قبل براثر واژگونی خودروی پژو حامل سوخت قاچاق در کیلومتر ۲۵ محور ایرانشهر-سرباز و حوالی روستای سرکهوران دچار حریق می‌شود و۲ نفر سرنشین پژو ۴۰۵ در آتش سوختند.

این خودرو حامل سوخت ازنوع بنزین بوده و بدنبال ایجاد مانع توسط گشت انتظامی به منظور متوقف کردن آن، باعث واژگونی و حریق آن میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان به علت قیمت بالای سوخت در کشور‌های همسایه به یک معضل تبدیل شده است و خودرو‌های حامل سوخت قاچاق در این استان موجب بروز تصادف‌های پی در پی می‌شوند./ باشگاه خبرنگاران 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار حجت‌الله سفیدپوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق و تشدید برخورد با قاچاقچیان سوخت، ماموران اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان باوی با کار اطلاعاتی از سوخت‌گیری یک دستگاه کامیون تانکردار به صورت قاچاق در یکی از روستاهای شهرستان باوی مطلع شدند.   وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اعزام به محل، یک دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت را شناسایی و آن را توقیف کردند.   سردار سفیدپوست ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.   جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند.   کشف بیش از ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر   سرهنگ منوچهر جوانمرد ، فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی، حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت مزدا و یک انبار دپوی سوخت قاچاق مشکوک و آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.   وی افزود: در بازرسی دقیق از خودرو مقدار تقریبی ۲ هزار لیتر و در بازرسی از انبار دپوی سوخت قاچاق مقدار ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند.   سرهنگ جوانمرد اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق مکشوفه را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.   فرمانده انتظامی ماهشهر با بیان اینکه راننده خودرو و مسئول انبار پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف بیش از ۱۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)