Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@12:38:04 GMT

۸۱ اثر به چهارمین دوسالانه نقاشی گیلان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۴۹۲۳

۸۱ اثر به چهارمین دوسالانه نقاشی گیلان ارسال شد

سید امیر مصباح در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری چهارمین دوسالانه نقاشی گیلان، اظهارکرد: چهارمین دوسالانه نقاشی گیلان با هدف شناسایی استعدادهای استان و همچنین ایجاد بستر مناسب برای بروز و ظهور خلاقیت های هنری هنرمندان گیلانی است.

مصباح با بیان اینکه چهارمین دوسالانه نقاشی گیلان با همکاری انجمن هنرهای تجسمی این استان و با موضوع و تکنیک آزاد در رشت برگزار می شود، افزود: تاکنون ۸۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به استقبال هنرمندان تجسمی استان گیلان از این جشنواره از تمدید مهلت ارسال آثار خبر داد و گفت: مهلت ارسال الکترونیک آثار هنرمندان تا ۱۵ آبان ماه و ارسال اصل آثار نیز تا ۳۰ آبان تمدید شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد گیلان با بیان اینکه آثار باید در بازه زمانی سال ۹۵ به بعد خلق شده و در هیچ جشنواره و مسابقه دیگری ارائه نشده باشد، افزود: نمایشگاهی از آثار برگزیده  ۱۰ الی ۱۶ آذر ماه سال جاری در رشت برگزار می شود.

به گفته مصباح هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۵ اثر برای دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

کد خبر 4430885

منبع: مهر

کلیدواژه: رشت نقاشی اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده

حسن صیاد زمردی افزود: طبق قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده فعالان اقتصادی مشمول این قانون که باید تا پایان فروردین ماه مالیات و عوارض متعلق را پرداخت می‌کردند، سازمان امور مالیاتی اقدام به تهیه اظهار نامه پیش فرض کرده و با توجه به این طرح مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه تا ۲۲ اردیبهشت تمدید شد.
سرپرست اداره کل امور مالیاتی گیلان افزود: افرادی که با استفاده از این فرصت مالیات و عوارض خود را پرداخت کنند می‌توانند از تسهیلات بخشودگی ۱۰۰ درصدی این جرائم برخوردار شوند.

 صیاد زمردی همچنین به ارسال فهرست معاملاتی اشاره و تصریح کرد: مهلت تکمیل فهرست معاملات موضوع ماده ۱۶۹ مالیات‌های مستقیم نیز تا ۲۶ اردیبهشت تمدید شده است و فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به سایت my.tax.gov.ir فهرست معاملاتی خود را تکمیل و ارسال کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی نقاشی‌های جعلی را شناسایی کرد
  • آثار رضا مافی به موزه هنرهای معاصر می‌رود/نمایش برگزیده‌ای ازآثار
  • رونمایی استاندار گیلان از نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال