Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:13:45 GMT

روادید اربعین برای ۵۶۰۰ زائر گلستانی صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۵۵۹۳

روادید اربعین برای ۵۶۰۰ زائر گلستانی صادر شد

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: تاکنون برای ۵ هزار و ۶۴۳ نفر از افرادی که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده بودند، روادید اربعین صادر شد. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی میرقاسم‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تاکنون 8 هزار و 772 نفر از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روادید اربعین هم برای 5 هزار و 643 نفر از افراد ثبت‌نام شده در سامانه سماح صادر شده است که صدور روادید برای زائران با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

مدیر حج و زیارت استان یادآور شد: در استان گلستان 52 دفتر خدمات زیارتی دائم و موقت فعال است که در روزهای تعطیل نیز آماده خدمات‌رسانی به شهروندان برای حضور در حرکت عظیم اربعین حسینی هستند.

وی با بیان اینکه شهروندان باید هزینه‌های ثبت‌نام در سامانه سماح را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند، اظهارداشت: با توجه به کاهش هزینه‌ها، زائران در هنگام ثبت‌نام برای خدماتی مانند روادید، بیمه و هزینه‌های پزشکی مبلغ 234 هزار و 875 تومان را به صورت الکترونیکی پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان

علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، تا عصر امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی، آسمان استان ابری همراه با کاهش دما و به تناوب بارش باران و در برخی نقاط پدیده مه مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه بارش برف در قلل مرتفع استان پیش بینی می‌شود، افزود: از ظهر امروز چهارشنبه فعالیت سامانه کاسته می‌شود و به تدریج از عصر کاهش ابر و پدیده مورد انتظار است.

کارشناس هوا شناسی استان گلستان گفت: تا اواسط هفته آینده جو استان پایدار و روند دما افزایشی خواهد بود.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۵ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۱۸ درجه برسد.

کد خبر 6087266

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع