Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی وقوع سیل در استان‌های گیلان و مازندران، قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعزام کاروان سلامت احسان، خدمات درمانی و امدادی به مردم این مناطق ارایه داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعلام این خبر گفت: در راستای خدمت‌گذاری و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و حضور مؤثر در فرآیند امداد و نجات در بلایا و حوادث طبیعی که جزو سیاست‌های اصولی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است، بلافاصله پس از وقوع سیل در شمال کشور، کاروان سلامت احسان مجهز به تجهیزات پزشکی، دارویی، آزمایشگاهی، تخت بستری و داروخانه عازم روستا‌های محروم و دور از مرکز این مناطق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمد ودود حیدری افزود: کاروان سلامت احسان به مدت ۳ روز در مناطق سیل‌زده‌ی غرب مازندران و شرق گیلان حضور داشت و به بیش از ۲۵۰ نفر از آسیب‌دیدگان سیل، خدمات پزشکی و امدادی ارایه کرد.
مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: از آن‌جا که سیل اخیر خسارت‌های مبنایی صددرصدی نداشت، شاید در نگاه اول نیاز‌های درمانی و امدادی کم‌تری احساس می‌شد، اما پس از حضور کاروان سلامت احسان، مشخص شد که نیاز‌هایی در حوزه‌ی سلامت و درمان وجود دارد.
به گفته‌ی دکتر حیدری، یکی از سیاست‌های بنیادی قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بهره‌گیری از گروه‌های جهادی، نیرو‌های خدوم و تقویت مشارکت‌های مردم برای حضور مؤثر در امداد و نجات در بلایا و حوادث طبیعی است.
وی تصریح کرد: همه‌ی گروه ۱۰ نفره‌ی جهادگران شامل پزشک، پرستار و مسئول آزمایشگاه که در کاروان سلامت احسان در مناطق سیل‌زده حضور داشتند، از نیرو‌های بومی منطقه بودند.
دکتر حیدری با تأکید بر رایگان بودن تمامی خدمات کاروان سلامت احسان گفت: تمامی خدمات پزشکی و امدادی حتی تحویل دارو به آسیب‌دیدگان مناطق سیل‌زده‌ی شمال کشور به‌طور صددرصد رایگان انجام شده و تیم جهادگران سلامت در طی ۳ روز حضور خود با سفر به روستا‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی بودند.      

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خدمات کاروان سلامت کاروان سلامت احسان ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا