Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در بیانیه ای ضمن گرامی داشت این حادثه آورده است:حادثه آتش زدن مسجد جامع کرمان و هتک حرمت به قرآن توسط عمال رژیم شاه در ۲۴ مهر ماه سال ۵۷ باعث گسترده شدن مبارزات گسترده مردم کرمان در جریان پیروزی انقلاب شد و این فاجعه موجب جریحه دار شدن احساسات مذهبی مردم و آشکار شدن ماهیت ضد دینی رژیم شاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:مردم سراسر استان کرمان همگام با سایر ملت ایران به رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و حادثه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان نمادی از حق طلبی و عدالت خواهی مردم شهیدپرور و ولایتمدار و سند معتبر دفاع این ملت در مقابله با شاه و جنایات رژیم شاهنشاهی است و باید به عنوان یک نماد تاریخی ثبت و ماندگار شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن پاسداشت این روز و تجلیل و تکریم از شهدای عزیز و بزرگوارمان شهیدان باقدرت جوپاری و یزدان شناس به اطلاع می‌رساند، مراسم گرامیداشت ۲۴ مهر (سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان) روزسه شنبه ۲۴/۷/۹۷ بعداز نماز مغرب و عشاء با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در محل مسجد جامع کرمان برگزار می‌شود.

لذا از عموم مردم شهیدپرور ولایتمدار کرمان برای شرکت در این آیین دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ح

سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش زدن مسجد جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ساعت ۸ صبح پنجشنبه( فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش مشرق، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی(نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • 8 نکته درباره سخنان دوم بانکی پور: به جای سرک کشیدن به "تختخواب" دیگران ، حواس تان به "سفره" مردم خودمان باشد
  • مسجد یوردشاهی ارومیه مرمت و ساماندهی می شود
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود