Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@22:01:28 GMT

درگیری مرگبار در آزادگان تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۱۱۶

تلاش های کارآگاهان پلیس تهران بزرگ برای دستگیری عامل جنایت فجیع اتوبان آزادگان در روز گذشته آغاز شد. ناطقان: ساعت چهار و نیم عصر روز گذشته بود که ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر از کشته شدن مرد مسافرکشی در جریان یک درگیری مرگبار دادند.
سریعا پس از اعلام این ماجرا به قاضی سید سجاد منافی آذر، بازپرس کشیک قتل پایتخت وی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم جنایی به محل درگیری حوالی ایستگاه متروی آزادگان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی بازپرس تحقیقات اولیه در این زمینه را کلید زده و مشغول به دست آوردن سرنخ‌های لازم شدند.
یکی از شهود در این باره گفت: مقتول و همکار مجروحش که راننده مسافرکش متروی آزادگان بودند جلوی پارکینگ متهم به قتل توقف کرده که در همان زمان صاحب پارکینگ با عصبانیت رسید و اعتراض کرد و طی یک درگیری لفظی چاقوکشی شد.
این شاهد ادامه داد: متهم متواری مسافرکش بیچاره را با ضربات مرگبار چاقو کشت و همکار دیگر او را نیز مجروح کرد.
بنابراین گزارش با دستور بازپرس منافی آذر جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و مجروح ماجرا نیز در بیمارستان ضیائیان تحت مداوا قرار گرفت.
همچنین با تشکیل پرونده ای در این زمینه در شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، دستور دستگیری متهم متواری پرونده در اختیار ماموران اداره دهم جنایی پایتخت قرار گرفت.
منبع: فارس برچسب ها: آزادگان تهران ، مرد مسافرکش ، قتل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آزادگان تهران مرد مسافرکش قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که تهیه دستورالعمل و ساز و کارهای نصب و بهره‌برداری ایمن از تاور کرین‌های شهر تهران به زودی تدوین می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی نصیری در نشست تهیه و تدوین شرح وظایف متولیان ایمنی جرثقیل های برجی شهر تهران گفت: برای تهیه دستورالعمل ایمنی بهره‌برداری از جرثقیل‌های برجی شهر تهران باید مجموعه‌های نظام مهندسی و وزارت کار و سایر فعالان در این بخش گرد هم آمده و ضوابط مربوطه را برای کاهش هر چه بیشتر حوادث این حوزه تهیه کنیم.

وی افزود: در همین خصوص باید دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های پیشین با نگاه به تحولات روز و الزامات تامین هر چه بیشتر ایمنی مورد بازنگری دقیق قرار گیرد تا در مجموع شاهد کاهش مخاطرات ناشی از حوادث در حوزه ساخت و سازهای بلند مرتبه باشیم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت و ساز در کلانشهر تهران طی سال های اخیر رشد قابل توجه‌ای داشته است، گفت: به تبع آن بهره‌برداری از ماشین‌آلات پیچیده در این صنعت رونق گرفته است، به خصوص در مورد جرثقیل‌های برجی و بهره برداری غیر اصولی در این حوزه که می‌تواند پیامدهای جانی و مالی قابل توجهی بر جای بگذارد باید اقدامات لازم برای بازرسی و تامین ایمنی هر چه بیشتر در این حوزه پیش‌بینی شود.

نصیری اضافه کرد: از همین رو سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر اساس مصوبه پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران مبنی بر تعیین و تدوین شرح وظایف کلیه ذیربطان در حوزه ایمنی جرثقیل‌ها، با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و تأمین ایمنی نیروی انسانی فعال در کارگاه‌ها و شهروندان و حفظ و حراست از سرمایه‌ها و تجهیزات، تدوین شرح وظایف فعالان حوزه تاورکرین را در دستور کار خود قرار داده است و تا کنون تمامی فعالان این حوزه شناسایی شده اند و باید جدول شرح وظایف آنان در مراحل خرید، نصب، راه اندازی، بهره برداری، برچیدن و جمع آوری جرثقیل های مذکور تهیه و آموزش های لازم برای واحدهای تابعه شهرداری تهران و متولیان راه اندازی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت