Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک- سید علی آقازاده در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن بخش خواهران در مجتمع کوه نور اراک، این دوره از مسابقات سراسری قرآن را بهترین، بزرگ‌ترین و بیاد‌ماندنی‌ترین رویداد فرهنگی دانسته و گفت: این رویداد بزرگ قرآنی در دو هفته اخیر با حضور تعدادی از قاریان، داوران و خواهران و برادران شرکت کننده با برنامه‌ریزی کامل برگزار شد که افتخار بزرگی برای استان مرکزی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امروز که بشر آماج هجمه‌ها و جاذبه‌های مختلف قرار گرفته، بیش از هر زمان دیگری نیاز به هدایت‌گری قرآن احساس می‌شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه قرآن معجزه جاودان است، افزود: انسانها و مسلمانان تا روز قیامت از این کتاب آسمانی بهره مند خواهند شد.

آقازاده یکی از صفات قرآن را هدایت‌گری دانسته و گفت: قرآن با استفاده از این ویژگی ما را رهنمون می‌سازد و هماهنگ کننده بین عقیده و عمل است و تمامی افراد را به سوی معنویت هدایت می‌کند.

آقازاده با بیان اینکه قرآن سبب رشد انسان شده و او را از صفاتی مانند بد‌اخلاقی دور می‌سازد، ادامه داد: این کتاب آسمانی کتاب اصول و عقاید است که همواره معرفت را به مسلمانان می‌آموزد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: قرآن دربردارنده مجموعه‌ای از آموزه‌های ناب است که این آموزه ها با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های قرآنی به زیبا‌ترین و بهترین شکل در سبد اطلاعات فرهنگی مردم قرار می‌گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی رشد قرآن مسلمانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مسئول برگزاری مسابقات کورس بهاره یزد گفت:این مسابقات در مسافت یک هزار و ۴۰۰ متر برگزار شد.
یثربی افزود:۷۷ سوارکار از ۱۲ استان کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند و به برترین‌های این مسابقات سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.
وی ادامه داد:این مسابقات سه هفته دیگر در مجموعه سوارکاری صفاییه یزد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی