Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، دوشنبه، 23 مهرماه، در جمع خبرنگاران، از برگزاری مرحله استانی بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با موضوع «قصه زندگی من» و با رویکرد «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» طی روز شنبه ۲۸ مهرماه در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: درمرحله شهرستانی بیش از ۱۶۳ نفر قصه‌گو در رده‌های سنی پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، زنان و مردان و دخترها و پسرها حضور داشتند که ۳۸ نفر از آن‌ها برای رقابت به مرحله استانی راه یافتند و از این تعداد نیز ۱۱ نفر برای حضور در مرحله منطقه‌ای که در استان مرکزی برگزار می‌شود، انتخاب خواهند شد.
محمدی ادامه داد: در بخش مقاله‌نویسی و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای و بین الملل، آثار ارسالی در دبیرخانه کشوری همزمان با شب یلدا داوری خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا لرستان فرهنگی محمدی جشنواره قصه گویی مرحله استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود

مرتضی سبزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد روایت پیشرفت به‌عنوان بزرگترین حرکت دولت و مردم در عرصه روایت پیشرفت‌ها و تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و دولت با دستور ریاست محترم جمهور فعالیت خود را در سطح ملی و استانی آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: در همین راستا اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت با معرفی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برتر در امر روایت پیشرفت‌ها، در آینده‌ای نزدیک در استان با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار می‌شود.

به گفته دبیر ستاد روایت پیشرفت استان ایلام، در این اجلاسیه همچنین برنامه‌ریزی برای افق روایت پیشرفت در استان و اثربخشی اجتماعی روایت پیشرفت با حضور صاحب‌نظران این عرصه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6093268

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • ۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • فرسایش ۵۰ تن خاک در هکتار به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان