Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برخورد جدی با خودرو‌های آلاینده در فاز دوم طرح کاهش خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان محسن پورسیدآقایی در حاشیه انعقاد تفاهم نامه صنعت ریلی کشور با تاکید بر اینکه طرح LEZ از اول آبان ماه به صورت جدی در شهر اجرا می‌شود، اظهار کرد: مقدمات اجرای این طرح انجام شده است و تمام سامانه‌های اتوبوسرانی از جمله سرویس ادارات سازمان هایی، چون شهرداری و صدا و سیما به صورت مرتب با ماشین‌های اندازه گیری کنترل می‌شوند، حتی خودرو‌هایی که دارای معاینه فنی هستند از نظر ضریب انتشار دود آزمایش می‌شوند و در صورتی که میزان آلایندگی آن‌ها بیش‌تر از حد مجاز باشد برگه معاینه فنی باطل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت فرد باید برای اخذ مجدد معاینه فنی مراجعه کند.

وی با اشاره به جدیت پلیس برای اجرای طرح LEZ عنوان کرد: پلیس از اول آبان ماه با خودرو‌های دودزا برخورد خواهد کرد و مردم نتایج مثبت آن را مانند طرح ترافیک مشاهده خواهند کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری با اجرای طرح کاهش به دنبال افزایش درآمد نیست، عنوان کرد: چنان چه در تمام گزارش‌های دانشگاهی نشان داده شد طرح ترافیک جدید باعث کاهش ترافیک شهر مخصوصاً کاهش ۳۰ درصدی در اول مهرماه شد، این طرح نیز با هدف کاهش آلودگی هوای شهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به نتایج نظرسنجی «ایسپا» که به زودی منتشر خواد شد، خاطرنشان کرد: براساس این نظرسنجی ۶۸ درصد مردم نسبت به اجرای طرح جدید ترافیک ابراز رضایت مندی کرده اند و بر کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر اذعان داشته اند.

پورسیدآقایی در مورد زیرساخت‌های اجرای فاز دوم طرح کاهش گفت: از ۴۳ سامانه‌ای که باید برای این طرح نصب شود، ۲۳ سامانه تاکنون نصب شده است و باقی آن نیز تا هفته آینده نصب خواهد شد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه تمام خودرو‌های دودزا در این طرح کنترل می‌شوند، عنوان کرد: خودرو‌های دولتی نیز مشمول اجرای این طرح می‌شوند و در صورت ایجاد آلایندگی با آن‌ها برخورد خواهد شد. شهروندان نیز می‌توانند مواردی را که مشاهده می‌کنند به سامانه ۱۸۸۸ گزارش داده تا موضوع پیگیری شود.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون حمل و نقل و ترافیک پورسید آقایی حمل و نقل ریلی شهرداری تهران ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ عسگری معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت: آگاهی قشر جوان و والدین با آسیب‌های اجتماعی از اهداف برگزاری این همایش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح