Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه تروریستی موسوم به هیئت تحریرالشام یا همان جبهه النصره سابق پس از چندین هفته سکوت در برابر توافق سوچی در بیانیه‌ای از ادامه جنگ و مخالفت با تحویل سلاح‌های خود خبر داد. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، گروه تروریستی هیئت تحریرالشام که چند هفته در برابر توافق سوچی میان روسیه و ترکیه درباره ادلب سکوت کرده بود، در بیانیه‌ای سکوت خود را شکست و با بیان اینکه سلاح خود را تسلیم نمی‌کند، اعلام کرد جنگ را ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه تروریستی ده‌ها هزار نفر از غیرنظامیان را در جریان حملات خود به شهرهای ادلب،‌ اریحا و جسرالشغور آواره کرده بود.

تحریرالشام در بیانیه خود آورده است تاخیر در موضع‌گیری در قبال توافق سوچی نتیجه رایزنی‌ها و ارتباط میان عناصر تشکیل دهنده انقلاب(به زعم این گروه تروریستی) در شمال و نخبگان در داخل و خارج بوده است.

این گروه تروریستی بر ادامه جنگ برای تحقق آنچه به زعم خود اهداف انقلابش خوانده و آزادی اسیران و بازگشت مهاجران بنا به ادعای خود تاکید کرده است.

این گروه با تسلیم سلاح خود به عنوان آنچه به زعم خود سوپاپ اطمینان انقلاب شام خوانده، مخالفت کرده و مدعی شده است در مقابل روسیه یا دولت سوریه تسلیم نخواهد شد و  راه را به سمت دمشق تکمیل خواهد کرد.

یکی از مفاد توافق سوچی، سرکوب تمام گروه‌های تروریستی افراطی و ریشه‌کنی آنها از منطقه خلع سلاح تا پیش از 15 اکتبر بوده که تا کنون هیچ گروه طبقه‌بندی در فهرست تروریسم شامل حزب اسلامی ترکستانی، حراس الدین و هیئت تحریرالشام از این منطقه عقب‌نشینی نکرده‌اند.
انتهای پیام/

 

R36355/P36355/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901774

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه