Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛کاروان ورزشکاران کشورمان بعد از کسب 136 مدال در  مسابقات پاراآسیایی 2018 اندونزی، بامداد امروز (23 مهر) به کشور بازگشت.

دلاور مردان ایرانی با تمرینات مکرر و تلاش بسیار، موفق شدند در این مسابقات بدرخشند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم ورزشی دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم کوک کلاهبردار شد/ اپل ۴۹۰ میلیون دلار جریمه می‌ دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل به توافقی 490 میلیون دلاری برای حل و فصل یک دعوای دسته جمعی رسیده است که براساس آن سهامداران، تیم کوک را متهم کرده بودند که کاهش تقاضا برای گوشی آیفون در چین را پنهان کرده است. آنها معتقدند تیم کوک، مدیر اجرایی اپل با پنهان کردن کاهش تقاضای آیفون در چین از سهامداران کلاهبرداری کرده است.

در صورت تأیید توافق مذکور ادعاهایی مبنی‌بر اینکه کوک در جریان یکی از کنفرانس‌های مالی سرمایه‌گذاران را فریب داده است، خاتمه می‌ یابد.

این اختلاف‌ نظرها از کنفرانس مالی یکم نوامبر ۲۰۱۸ (۱۰ آبان ۱۳۹۷) نشات گرفته است؛ کوک در آنجا در مورد موانع پیش روی اپل در برخی از بازارهای نوظهور مانند ترکیه، هند، برزیل و روسیه به دلیل نوسانات ارزش واحد پول محلی صحبت کرد. وی پس از اشاره به تضعیف ارز این کشورها گفت: «در برخی موارد، این امر منجر به افزایش قیمت محصولات ما شده است و این بازارها به روشی که دوست داریم رشد نمی‌کنند.»

این در حالی است که وی به هیچ مشکلی در رابطه با بازار چین اشاره‌ نکرد و در عوض، ادعا کرد که تجارت این شرکت در سرزمین اصلی چین در سه‌ماهه‌ سپری‌شده «بسیار قوی» بوده و فروش آیفون «رشد دو رقمی بسیار قوی» را تجربه کرده است.

تنها چند ماه بعد در ژانویه‌ ۲۰۱۹، کوک در نامه‌ای به سرمایه‌گذاران هشدار داد که درآمد اپل در سه‌ماهه‌ چهارم ۲۰۱۸ حدود ۸۴ میلیارد دلار خواهد بود و این رقم بسیار کم‌تر از پیش‌بینی اولیه‌ ۸۹ تا ۹۳ میلیارد دلاری بود دلیل اصلی این افت «کاهش سرعت اقتصادی» پیش‌بینی‌نشده در چین بود که به‌شدت بر فروش آیفون، مک و آیپد در این منطقه تأثیر گذاشت.

کد خبر 6056068 ندا نظری

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قطب ۷ کشور
  • بازگشت تکواندوکاران کشورمان از مسابقات قاره ای
  • هازن هوتل سرمربی وولفسبورگ شد
  • تاثیر لژیونر بودن ملی‌پوشان در سطح آمادگی آن‌ها
  • افتخار آفرینی جدید هادی چوپان؛ این بار در انگلیس
  • افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور
  • هندبال نوجوانان مسکو؛ رویارویی پسران ایران مقابل روسیه در دومین دیدار
  • ملی پوشان کشورمان سوم فروردین عازم قرقیزستان می‌شوند
  • اپل ۴۹۰ میلیون دلار جریمه می‌دهد
  • تیم کوک کلاهبردار شد/ اپل ۴۹۰ میلیون دلار جریمه می‌ دهد