Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:35:53 GMT

۸۰۰ برنامه همگانی و قهرمانی در اردبیل اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۰۲۳۳

۸۰۰ برنامه همگانی و قهرمانی در اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و رزش ۸۰۰ برنامه همگانی، قهرمانی و ورزشی در اردبیل اجرا می‌شود. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام آقاخانی عصر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در اردبیل اظهار داشت:  به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و رزش 800 برنامه همگانی، قهرمانی و ورزشی در اردبیل اجرا می‌شود که در این زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری جشنواره سریع‌ترین و بلندترین دختر و پسر استان اردبیل به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در قالب 12 جشنواره در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود که با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین هم‌استانی‌ها مبنای کار قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برنامه‌های هفته تربیت بدنی استان امسال با سه محور همگانی، قهرمانی و ورزشی در نظر گرفته شده است که بی‌شک خروجی‌های مطلوبی را به دنبال خواهد داشت و در این ارتباط برگزاری برنامه‌های مختلفی در سطح استان در نظر گرفته شده است.

آقاخانی تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که برای این هفته در نظر گرفته شده می‌توان به برگزا ری 300 همایش ورزش محلات در مناطق شهری و روستایی، 200 برنامه مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، 50 همایش کوهپیمایی و 50 همایش پیاده‌روی، 15 هملیش دوچرخه سواری و 15 برنامه زنگ ورزش صبحگاهی اشاره کرد.

وی اظهار کرد: سعی و تلاش بر این است که اجرای تمامی این همایش و برنامه‌ها با محوریت دیدگاه مردمی و اجتماعی باشد و مشارکت عمومی در اجرای این برنامه‌ها مبنای کار قرار گیرد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از دیگر برنامه‌هایی که برای این هفته در دستور کار قرار گرفته می‌توان به رونمایی از کتاب " فوتبال اردبیل بر فراز فلق" اثر نادر پرستار و بزرگداشت مرحوم مقصود بایرامی اشاره کرد.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که شامگاه یکشنبه به همین منظور در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد، مالک پناهی تمشیت مدیریت امور پردیس های استان اردبیل اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری «دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام جمهوری اسلامی است.» و بر این اساس بکارگیری تمام توان دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت در راستای تربیت معلمان در تراز جمهوری اسلامی ضروری است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با تسلیت سالگرد شهادت استاد اخلاق و علم، شهید مطهری و تبریک هفته معلم، به اهمیت دانشگاه فرهنگیان اشاره و خاطرنشان کرد: معلمان انسان ساز هستند و می توانند در تربیت فرزندان کشور تاثیر گذار باشند.

مهدی رهبر بیان کرد: به همین دلیل شغل معلمی به مثابه شغل انبیاء قلمداد می شود چرا که در این حرفه هدایت و آموزش همراه با هم انجام می شود.

حجت السلام حمیدوند مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز با اشاره به آیات قرآن بر والا بودن جایگاه و ارزش معلمی و مسئولیت خطیر آن تاکید کرد و گفت: هدف این دانشگاه تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی و تحویل آن‌ها به نظام آموزش و پرورش است چرا که این دانشجومعلمان آینده سازان این مملکت هستند.

سرپرست جدید بنت الهدی صدر اردبیل نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: اولین نکته مهم در بیانات مقام معظم رهبری بحث تبیین و جایگاه مقام معلمی است، ایشان معلمی را یک حرفه می دانند و تاکید دارند اگر بخواهیم معلمان خوبی داشته باشیم تا نسل با ارزش تربیت کنند قطعا باید جایگاه معلمی تبیین شود.

لیلا رئیسی افزود: رهبر معظم انقلاب، دانشگاه فرهنگیان را دانشگاه تربیت نسل جدید می داند و تاکید دارد که امنیت، سلامت، ارزش و معنویتمان را مدیون نیروی انسانی هستیم و نیروی انسانی را دانشگاه فرهنگیان تربیت می کند.

وی گفت: امیدواریم با همیاری و همدلی و کمک جمعی مسئولان، در تحقق اهداف دانشگاه فرهنگیان گام برداریم.

کد خبر 6097186

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد