Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بوربور بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهارستان طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۲۰ آیه قرآن در خصوص امر به معروف و نهی از منکر است و بسیاری از مواقع این مورد از نماز واجب تر است باید اهمیت ویژه ای به این موضوع داده شود.

بوربور در ادامه با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار ما در سایه امر به معروف و نهی از منکر است افزود: نیروی انتظامی، امام جمعه و سپاه مسئول مستقیم امر به معروف و نهی از منکر نیستند بلکه این موضوع یک واجب همگانی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بحث بی حجابی و بدحجابی ویترین امر به معروف است گفت: لازم است که در همه زمینه ها برای امر به معروف و نهی از منکر ورود شود و این موضوع فقط به این مئله ختم نشود.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: با توجه به پتانسیل خوبی که در این شهرستان وجود دارد که دارای ۱۸ مسئول ثابت است لازم است که موضوع امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان که فاصله نزدیکی ب تهرا دارد جدی گرفته شود و باید تلاش شود که این مورد به عنوان یک خدمت برای مردم انجام بگیرد.

بوربور بیان داشت: با توجه به اینکه در تهران حدود ۹۰ اداره کل و در شهرستان‌های استان تهران نیز ۱۶ شورا و ۱۳۵ اتحادیه تهران هم به عنوان اعضای شورا مشغول به فعالیت هستند باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تهران جدی گرفته شود و این فریضه الهی ترویج داده شود تا جامعه به رشد و پیشرفت برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه همه خوبی ها در سایه امر به معروف است افزود: باید همه افراد بدانند که وظیفه اصلی تذکر لسانی است و در این خصوص اگر تعداد زیادی از افراد این کار را انجام دهند امور زیادی اصلاح می شود.

کد خبر 4431241

منبع: مهر

کلیدواژه: امر به معروف و نهي از منكر بهارستان اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز شهرکرد خرم آباد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد

تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران از گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی خبر داد.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران اعلام کرد: ساعت یک و سی دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو داخل گل و لای ناشی از ریزش زیادی از حجم آب و گل و لای به خاطر بارش باران به آدرس انتهای بزرگراه شهید خرازی، ابتدای ورودی خیابان اردستانی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

 

وی گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: مشاهده می‌شود 3 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزاد، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند که البته سرنشینان پیش از گرفتار شدن از خودروها خارج شده بودند اما حجم گل و لای باعث شده بود که خودروها به حالت نیم واژگون دربیایند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه خودروها خارج و به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد و حوالی ساعت 5 بامداد محل  به  نیروهای شهرداری تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است