Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، هدف از این برنامه یک روزه ، به اشتراک گذاری تجربیات فعالین مردمی اربعین عنوان شده است .
این رویداد با حضور بیش از 200 نفر از فعالان حوزه رسانه ، بازی و پویانمایی، نرم افزار های تلفن همراه،رسانه های اجتماعی، رسانه های مکتوب، عکاسان، خبرنگاران، رسانه های بین المللی و تولید کنندگان محتوای چند رسانه ای با محوریت انتقال تجربیات در اربعین حسینی برگزار خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رویداد با حضور حجت الاسلام پناهیان ، یامین پور و مداحی امیر عباسی برگزار خواهد شد . رویداد اشتراک گذاری تجربیات رسانه ای فعالان مردمی اربعین روز 5 شنبه 26 مهر ماه از ساعت 8 صبح الی 18 در مسجد شهدای انقلاب اسلامی واقع در پایین تر از میدان بهارستان، کوچه شهید صیرفی پور مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار می گردد .
علاقمندان در حوزه های فوق الذکر جهت ثبت نام و حضور در برنامه می توانند در لینک زیر ثبت نام کنند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اربعین اشتراک گذاری رویداد مردمی مسجد فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نیر الهامی، با بیان اینکه دومین جایزه جوانی جمعیت آذربایجان‌غربی همزمان با هفته ملی جمعیت برگزار می‌شود، گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در دو سطح ملی و استانی در ۷ محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به بخش رسانه‌ای رویداد جایزه جوانی جمعیت نیز گفت: انتشار اخبار، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تولید برنامه تلویزیونی، تولید برنامه رادیویی، تولید برنامه شبکه خانگی، تولید اثر سینمایی، انتشار یادداشت و تحلیل در رسانه از جمله بخش‌ها است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش موثر رسانه‌ها در آفرینش تولیدات رسانه‌ای و هنری افزود: در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت در بخش رسانه، اولویت معرفی رسانه‌های بومی و محلی فعال در عرصه جوانی جمعیت است.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی بیان کرد: از جمله اهداف اهدای جایزه جوانی جمعیت، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی، ایجاد روحیه کار جمعی و زمینه‌سازی ظهور استعدادهای علمی، فرهنگی و هنری، ایجاد انگیزه و شوق تلاش در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی کشور بسترسازی مناسب برای هم افزایی و تبادل اندیشه در میان جامعه نخبگانی و برنامه‌ریزی برای ظرفیت های موجود و خلق فرصت‌های جدید برای رسیدن به موالید و ازدواج مطلوب در جامعه است.

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی