Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، هدف از این برنامه یک روزه ، به اشتراک گذاری تجربیات فعالین مردمی اربعین عنوان شده است .
این رویداد با حضور بیش از 200 نفر از فعالان حوزه رسانه ، بازی و پویانمایی، نرم افزار های تلفن همراه،رسانه های اجتماعی، رسانه های مکتوب، عکاسان، خبرنگاران، رسانه های بین المللی و تولید کنندگان محتوای چند رسانه ای با محوریت انتقال تجربیات در اربعین حسینی برگزار خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رویداد با حضور حجت الاسلام پناهیان ، یامین پور و مداحی امیر عباسی برگزار خواهد شد . رویداد اشتراک گذاری تجربیات رسانه ای فعالان مردمی اربعین روز 5 شنبه 26 مهر ماه از ساعت 8 صبح الی 18 در مسجد شهدای انقلاب اسلامی واقع در پایین تر از میدان بهارستان، کوچه شهید صیرفی پور مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار می گردد .
علاقمندان در حوزه های فوق الذکر جهت ثبت نام و حضور در برنامه می توانند در لینک زیر ثبت نام کنند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اربعین اشتراک گذاری رویداد مردمی مسجد فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همفکری برای شناخت مسائل استان ، اولویت‌بندی مسائل و تلاش برای ارائه راهکار و حل مسئله از جمله اهداف برپایی این رویداد ملی است.

نتیجه این همفکری ها ارائه نسخه های بومی برای حل مسائل استان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن خواهد بود.

حجت الاسلام گودرزی دبیر رویداد ملی جامعه پرداز گفت : از تفاهم نامه های برتر بین این موسسات که قابلیت اجرا داشته باشند حمایت مادی و معنوی خواهد شد.

حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان هم گفت : پارسال در 18 استان کشور رویداد ملی جامعه پرداز برگزار و از عملیات مشترک این رویدادها کردیم.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید