Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در حاشیه مراسم پایانی این رقابت ها در شهرستان خور و بیابانک گفت: در این پیکارها 15 تیم شرکت کننده از معادن روباز ایران با عبور از موانع و خاموش کردن آتش، نقطه زنی با استفاده از کامیون آتش نشانی، حمل مصدوم و آمادگی جسمانی با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرهام خواجه پور روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا، هدف از برگزاری این مسابقه ها را افزایش آمادگی جسمانی و مهارت های کاربردی نیروهای آتش نشان شاغل در معادن تحت پوشش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بیان کرد.
وی افزود: در این رقابت ها عملکرد نیروهای عملیاتی و امدادی مورد سنجش قرار گرفت و تیم های منتخب به مرحله بالاتر راه یافتند.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: گروه های آتش نشانی مجتمع پتاس خور و بیابانک، مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند و شرکت سنگ و آهن گهر زمین سیرجان به ترتیب رتبه های اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند.
خواجه پور افزود: تیم مجتمع سرب و روی انگوران زنجان نیز رتبه برتر اخلاق این رقابت ها را بدست آورد.
وی با بیان اینکه این مسابقات هر سال به میزبانی یکی از معادن کشور برگزار می شود، اظهار داشت: برای برگزاری هر دوره از این مسابقات حداقل چهار ماه تمرین لازم است و تیم ها هر سال بهتر از سال های قبل با داشتن روحیه بالاتر حائز کسب مقام های برتر می شوند.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: تمرین و آمادگی جسمانی نیروهای آتش نشان و امدادی در مواقع بحران تاثیر بسزایی در کاهش حوادث دارد.
در دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق معادن روباز ایران که صبح امروز در دهکده نمکی مجتمع پتاس خور و بیابانک برگزار شد 15 تیم در قالب گروه‌های چهار نفره از استان‌های اصفهان، کرمان، زنجان، مازندران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد، توان و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
دهکده نمکی مجتمع معدنی پتاس خور و بیابانک در 45 کیلومتری مرکز شهرستان خور و بیابانک در مسیر جاده خور به طبس قرار دارد.
شهرستان خور و بیابانک با 12 هزار کیلومتر وسعت در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.

9860/6027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان اصفهان خراسان جنوبی خراسان رضوی سرب و روی یزد راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان