Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@11:30:14 GMT

تبریزی در استقلال نیمکت‌نشین نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۱۶۶۷

به گزارش وانانیوز،  مرتضی تبریزی که با هزینه‌ای بالغ بر ۳/۵ میلیارد تومان به جمع آبی‌های پایتخت پیوست تا ضعف‌های ساختار تهاجمی استقلال بعد از کوچ مامه تیام را برطرف کند، نه تنها در بازی جام حذفی بلکه در رقابت لیگ برتری با نفت مسجدسلیمان هم نیمکت‌نشین شد تا نارضایتی شفر از عملکرد او در پست وینگر اثبات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که بعد از این اتفاق گمانه‌زنی‌های فراوانی درخصوص آینده تبریزی در استقلال به گوش رسید، گفته می‌شود مربی آلمانی در نشستی که با این مهاجم همدانی داشته، به او وعده داده روند نیمکت‌نشینی‌های او در استقلال چندان طولانی نخواهد بود، چون در پازل تاکتیکی جدید شرح وظایف و پستی جدید برای مرتضی تبریزی تعبیه شده که قرار است در تمرینات به او تفهیم شود. بنابه اعلام یکی از مربیان استقلال، مرتضی تبریزی در پست مهاجم نوک و همین‌طور وینگر چپ و راست چندان انتظارات شفر را برآورده نکرده از همین‌رو قرار است گلزن برتر فصل گذشته ذوب‌آهن از این پس به عنوان مرد آزاد در نقش شماره ۱۰ پشت‌سر مهاجم نوک به میدان برود، تغیر پستی که چیدمان و پازل تاکتیکی استقلال را کاملاً دستخوش تغییرات بنیادین خواهد کرد.

منبع: وانا

کلیدواژه: مرتضی تبریزی استقلال تهران لیگ برتر ایران خبرورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد

بازیکن کلیدی تیم استقلال ممکن است بازی حساس مقابل قرمزهای اهواز را از دست بدهد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر، میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد؛ مهرداد محمدی بازیکن کلیدی آبی‌های تهران که تاکنون 6 گل برای این تیم به ثمر رسانده در حال حاضر 3 کارته است و در صورت دریافت کارت زرد در بازی فردا، بازی با فولاد در هفته بیست و هفتم را از دست خواهد داد.

شاگردان نکونام فردا (دوشنبه 17 اردیبهشت) از ساعت 19 به مصاف ذوب آهن می‌روند و سپس درچارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، روز دوشنبه 24 اردیبهشت به مصاف فولاد خوزستان می‌روند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)