Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@13:44:28 GMT

جسد خاشقجی احتمالاً در اسید حل شده است!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۱۸۹۹

جسد خاشقجی احتمالاً در اسید حل شده است!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود به نقل از تلویزیون هابرتُرک نوشت پلیس ترکیه در حال حاضر، در حال تحقیق بر روی این فرضیه است که عاملان قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی منتقد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، جسد او را در اسید حل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون هابرتُرک روز دوشنبه اعلام کرد پلیس ابتدا احتمال حل شدن جسد خاشقجی در اسید را بعید می دانست، اما با پیشرفت تحقیقات، پلیس ترکیه و مأموران امنیتی این کشور اکنون در حال تحقیق بر روی این فرضیه هستند.

جمال خاشقجی، روزنامه نگار واشنگتن پست، دوم اکتبر سال جاری میلادی پس از ورود به کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه ناپدید شد. طبق گفته های نامزد خاشقجی، او هرگز از کنسولگری خارج نشده است. گزارش رسانه ها حاکی از آن است که تحقیقات ترکیه نشان می دهد این روزنامه نگار منتقد بن سلمان داخل ساختمان کنسولگری عربستان به قتل رسیده است. این در حالی است که سعودی ها مدعی شده اند خاشقجی از کنسولگری خارج و پس از آن ناپدید شده است.

در ادامه گزارش اسپوتنیک آمده است رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، از عربستان سعودی خواست عدم دخالت خود را در ماجرای مفقود شدن خاشقجی اثبات کند. رئیس جمهور ترکیه همچنین افزود توضیحات ریاض درخصوص این پرونده قانع کننده نیست.

انتهای پیام/

احتمال حل شدن جسد خاشقجی در اسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز‌های دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه منافع رژیم اسرائیل، مرز‌های دموکراسی غرب را ترسیم می‌کند، گفت: هر چیزی که منافع اسرائیل را تحت تاثیر قرار دهد از نظر آن‌ها ضد دموکراتیک و یهودستیزانه است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی با بیان اینکه حمایت برخی از دولت‌های اروپایی از جریان‌های راست افراطی یک مساله خجالت‌آور و رسوایی برای دموکراسی‌های غربی است، گفت: سیاست ریاکارانه رهبران غربی در قبال قتل‌عام غزه را که سال‌ها به ما درس‌هایی در مورد دموکراسی و آزادی می‌دهند، با عبرت دنبال می‌کنیم.

وی افزود: هیچ رهبر غربی به جز تعداد انگشت شماری از دولتمردان وظیفه‌شناس به جنایات اسرائیل واکنش نشان ندادند. هیچ دلیرمردی نبود که به اسرائیل بگوید دیگر بس است.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: منافع اسرائیل، مرز‌های دموکراسی غرب را ترسیم می‌کند. هر چیزی که منافع اسرائیل را تحت تاثیر قرار دهد از نظر آن‌ها ضد دموکراتیک و یهودستیزانه است.

وی با بیان اینکه متاسفانه حساسیتی که در خصوص یهودی‌ستیزی وجود دارد، در مورد اسلام‌هراسی و حملات نژادپرستی وجود ندارد، تصریح کرد: کسانی که گزارش حقوق بشر را آماده می‌کنند، تنها نظاره‌گر مرگ ۳۵ هزار فلسطینی از جمله ۱۵ هزار کودک بودند.

دیگر خبرها

  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • غذای پزشکی تولید شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • تهیه «غذای پزشکی» از امول ژل‌های حامل لیپاز پانکراسی
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • اردوغان سیاست ترکیه را «نرم» می‌کند
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • مرز‌های دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • یسنا احتمالا ربوده شده بود