Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  نادر دست‌نشان پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل تیم خونه به خونه در لیگ دسته اول اظهار داشت: بازی سنگینی بود، با تفکر تاکتیکی سرمربی جوان خونه به خونه آشنا بودیم، می‌دانستم کارمان سخت است، در نیمه اول آن‌ها یک مقدار بازیکنان ما را مهار کردند و ما در زدن ضربات نهایی کم دقت بودیم.

وی افزود: در نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی که دادیم توانستیم به گل برسیم، بازیکنان تعویضی ما خیلی خوب بازی کردند، مهدی تیک‌دری با گلی که زد، دوباره همان مهاجم خوب قدیمی شد، در مجموع بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند، در هر سه خط خوب بودیم، این برد را به هواداران مس کرمان که عاشقانه تیم را حمایت می‌کنند تقدیم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی مس کرمان در مورد روند پیروزی‌های متوالی مس کرمان اظهار داشت: تیم بزرگ و تیم خوب تیمی است که بتواند ثبات داشته باشد، فکر می‌کنم همه تیم برای موفقیت تلاش می‌کنند، از دکتر و ماساژور تیم گرفته تا سایرین، این تیم بودن به ما کمک می‌کند که در ادامه راه هم موفق عمل کنیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی کادیز به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر در دیدارهای این فصل را نیز به دست آورد.

پیروزی رئال مادرید در این بازی به این معنا بود که آنها بدون توجه به نتیجه بازی بارسلونا تنها به یک امتیاز دیگر برای مسجل کردن عنوان قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل نیاز داشتند. هرچند شکست بارسا در بازی شب گذشته برابر خیرونا باعث شد که قهرمانی این تیم قطعی شود.

مدیران و کادر فنی رئال پیش از این اعلام کرده بودند که به دلیل اینکه بازی بارسا پس از بازی آنها برگزار خواهد شد، در صورت پیروزی برابر کادیز هم جشن قهرمانی را در ورزشگاه برگزار نخواهند کرد اما بازیکنان این تیم پس از سوت پایان بازی در زمین جشنی را در کنار هواداران رئال برگزار کردند.

روزنامه مارکا با انتشار تصویری از جشنی که شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد با تیتر «قهرمان، قهرمان» که شعار معروف بازیکنان رئال پس از کسب هر عنوان قهرمانی است به این اتفاق واکنش نشان داد و روی جلد اولش را به کسب سی و ششمین عنوان قهرمانی رئال در رقابت‌های لالیگا اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!