Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اعضاي کادر فني و بازيکنان تيم سايپا با حضور در منزل محمد دايي مربي تيم از وي عيادت کردند و براي او آرزوي سلامتي داشتند.
به گزارش خبرگزاري فارس، محمد دايي، مربي سايپا که به دليل عارضه قلبي مورد عمل جراحي قرار گرفته بود، در حال حاضر شرايط جسماني مطلوبي دارد و با گذراندن دوران نقاهت به زودي به تمرينات نارنجي پوشان باز مي‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز شماري از بازيکنان و مربيان تيم فوتبال سايپا به ديدار محمد دايي رفتند و برايش آرزوي سلامتي کردند.
تيم سايپا روز جمعه در هفته نهم ليگ برتر ميزبان تيم استقلال تهران است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دل‌پیرو و دیگر بازیکنان سابق سری A که قصد دارند مجوز مربی‌گری یوفا را دریافت کنند، دو روز گذشته را در تورین گذراندند. آنها در آنجا تمرینات یوونتوس را تماشا کردند و در کلاس درس مکس آلگری، مربی بانوی پیر، شرکت کردند.

صبح روز سه‌شنبه آنها به همراه چند عضو یوفا در تمرین یوونتوس حاضر شدند. در بحث تمرینات حضور داشتند و از کادر فنی یوونتوس درس‌های مفیدی را آموختند.

در بیانیه یوونتوس آمده است: صبح و بعد از ظهر چهارشنبه هم این مربیان در جلسات تمرینی تیم اول در مرکز تمرینی یوونتوس شرکت خواهند کرد.

آلگری پس از جلسه تمرینی امروز درباره حضور این مربیان گفت:«من بسیار خوشحالم که تمرین امروز را با همکارانم که از یوفا آمده بودند به اشتراک گذاشتم. این لحظات همیشه کمک‌کننده و سازنده هستند زیرا همیشه فرصتی برای یادگیری ایجاد می‌شود. من سعی کردم برخی از مفاهیم مهم را در اختیار آنها قرار دهم. یک مربی باید همیشه خود را برای کمک به بازیکنان و در این مورد به همکارانش در دسترس قرار دهد.»

این گروه از کارآموزان شامل مارکو پارولو، ایگناسیو آباته، جوزپه اسکورتو و سیمونه پادوین بود.

دیگر خبرها

  • دسته یک / مس‌سونگون و سایپا مساوی کردند
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • (ویدیو) شعبده‌بازی «دایی عباس» مقابل سید محمد خاتمی
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • بازدید کادرفنی و بازیکنان بایرن مونیخ از سانتیاگو برنابئو / عکس
  • کتف دررفته، حاصل شادی گل دوم استقلال!
  • شادی پس از گل دوم استقلال تلفات داشت!
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت