Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی بانک مسکن در سال ۹۴ بر ممنوعیت دریافت جریمه دیرکرد از متقاضیان مسکن مهر در زمان فروش اقساطی واحدها تاکید کرده بود که برخی شعب این بانک اقدام به دریافت ۷ میلیون تومان جریمه از متقاضیان می‌کنند. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، برخی متقاضیان مسکن مهر از تخلف بانک مسکن در دریافت جریمه دیرکرد در زمان فروش اقساطی واحدهای این طرح خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولانی شدن روند ساخت و ساز پروژه‌های مسکن مهر  از سوی پیمانکاران باعث شده تا بانک مسکن علاوه بر سود دوران مشارکت جریمه دیرکرد در شروع اقساط تسهیلات مسکن مهر را از متقاضیان دریافت کنند.

این در حالی است که شهریور ماه سال 94 به دنبال اعتراضات متقاضیان مسکن مهر نسبت به دریافت جریمه دیرکرد در زمان فروش اقساطی واحد، جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مدیران بانک مسکن برگزار می‌شود. خروجی این جلسه تاکید بانک مسکن بر ممنوعیت دریافت این جریمه از متقاضیان بود. بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته در همان زمان نیز قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخشنامه‌ای نسبت به عدم دریافت جریمه دیرکرد از سوی شعب بانک مسکن اقدام و هماهنگی لازم را انجام داده است.

اما با این حال خبر می‌رسد برخی شعب بانک مسکن بی توجه به ممنوعیت دریافت جریمه دیرکرد و بخشنامه قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اقدام به دریافت جریمه دیرکرد از متقاضیان مسکن مهر می‌کنند. یکی از متقاضیان مسکن مهر در این‌باره به تسنیم، گفت: سال 86 در طرح مسکن مهر ثبت نام کردم و قرار بود با آورده 7 میلیون تومانی دو سال بعد یعنی در سال 88 واحد خود را دریافت کنم.

وی بیان کرد: این در حالی است که پس از 9 سال تاخیر، هنوز واحدم را دریافت نکرده‌ام و رقم آورده از 7 میلیون به 23 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به پیامک شرکت عمران برای تحویل واحد و انجام مراحل فروش اقساطی به بانک مراجعه کردیم. در آنجا به ما گفتند که باید 7 میلیون تومان جریمه دیرکرد را پرداخت کنید در غیر اینصورت واحد مسکن مهر را تحویل نمی‌دهیم.

وی گفت:‌ وقتی از مسئول باجه دلیل این مسئله را پرسیدم گفت این جریمه سود دوران مشارکت است که باید متقاضیان آنرا پرداخت کنند.

انتهای پیام/

R1012188/P1010113/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط معاونت مسكن وزارت راه وزارت راه اخبار "مسکن مهر"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه اخبار مسکن مهر وزارت راه اخبار مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیر مسئولانه و غیر حرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود.

ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد