Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - انگلیس شکست دیدار رفت را مقابل اسپانیا جبران کرد.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی اسپانیا بعد از نتایج خوب اخیر خود تحت نظر انریکه، بالاخره طعم تلخ شکست را چشید و در خانه مقابل انگلیس با نتیجه 3-2 مغلوب شد.

در حساسترین بازی دوشنبه شب از لیگ ملت های اروپا، تیم های اسپانیا و انگلیس در سویا به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانیا که در بازی رفت در ومبلی موفق شده بود 2-1 پیروز شود امیدوار به تکرار برد در خانه بود ولی در نیمه اول کاملاً غافلگیر شد. در دقیقه 16 بازی پاس عالی رشفورد در پشت مدافعین حریف به استرلینگ رسید و او با یک ضربه تمام کننده بازی را 1-0 کرد، دقیقه 30 بازی، هری کین در نقش سازنده ظاهر شد و فرصتی عالی را برای رشفورد فراهم کرد و او با یک بغل پا دروازه دخیا را برای بار دوم باز کرد. هشت دقیقه بعد شرایط برای میزبان بدتر شد، این بار استرلینگ روی پاس هری کین، موفق به گلزنی شد تا دوگله شود و انگلیس در نیمه اول سه بر صفر برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم اسپانیا تلاش زیادی کرد تا گل های خورده را جبران کند ولی فقط به دو گل رسید. دقیقه 59 آلکاسر روی ضربه سر از کرنر ارسالی از جناح راست، یک گل زد و سپس در آخرین ثانیه بازی، راموس با ضربه سر گل دوم را زد و در نهایت انگلیس 3-2 پیروز شد، در این گروه اسپانیا با 6 امتیاز صدرنشین است. انگلیس 4 امتیاز دارد.

از سطح بی و از گروه سوم، بوسنی در خانه خود موفق شد با نتیجه 2-0 ایرلند شمالی را شکست دهد و 9 امتیازی شود.

از سطح سی و از گروه دوم، استونی با مجارستان به تساوی 3-3 رسید و فنلاند با دو گل از سد یونان گذشت. در این گروه فنلاند با 12 امتیاز صدرنشین مقتدر است و یونان 6 امتیاز دارد.

از سطح دی و از گروه دوم، بازی بلاروس و مولداوی 0-0 تمام شد و لوکزامبورگ با 3 گل از سد سن مارینو گذشت.

1878

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی انگلیس اسپانیا بوسنی اختصاصی ایرلند شمالی یوفا ویژه بلاروس فنلاند لیگ ملت های اروپا 2018 19 جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران امشب تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم سایپا تهران رفت. 
این بازی از آغاز یک نبرد پر برخورد بین بازیکنان دو تیم بود، اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد. 
محمد عمری در دقیقه ۶۴ موفق شد گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی برای ملوانی‌ها به ثمر برساند و پس از آن تنها ۵ دقیقه بعد از آن و در دقیقه ۶۹ محمد حسین خسروی مدافع پیش‌تاخته سایپا این گل را جبران کرد.
پس از آن ملوان با موقعیت‌های زیادی که روی دروازه داشت چند مرتبه تا یک قدمی گل دوم رفت، اما این ماجرا تا پایان بازی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۱۹، حسین صادقی هافبک خلاق ملوان موفق شد با یک ضربه تماشایی گل پیروزی بخش آنها را وارد دروازه سایپا کند.
با این پیروزی شاگردان مهدی تارتار علاوه بر شرایط خوبی که در لیگ برتر دارند، حالا در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی فوتبال ایران قرار می‌گیرند و باید خودشان را برای مرحله یک چهارم نهایی آماده کنند.

دیگر خبرها

  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد