Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@13:50:42 GMT

بارش های رگباری برای آذربایجان شرقی در راه است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۴۷۵۳

بارش های رگباری برای آذربایجان شرقی در راه است

محمد اشجعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق نقشه های پیش یابی هواشناسی به طور متناوب تا پایان هفته جاری با عبور امواج تراز میانی و شرایط فصلی و محلی در ساعت های بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر و وزش تندباد لحظه ای در جو استان حاکم می شود.
وی اظهار داشت: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته شدت ناپایداری و وزش باد بیشتر می شود و دمای هوا نیز به طور نسبی کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشجعی ادامه داد: هم اکنون تبریز با 14 و چاراویماق با 5 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای استان هستند.
آذربایجان شرقی منطقه ای سردسیر و کوهستانی است و از لحاظ تقسیم بندی های اقلیمی جزو مناطق نیمه خشک به حساب می آید.
آب و هوای این استان به طور کلی سرد و خشک است ولی به علت تنوع توپوگرافیکی از اقلیم های متفاوتی برخوردار است.
این استان همواره تحت تأثیر باد های سرد شمالی و سیبری و بادهای مرطوب دریای سیاه و مدیترانه و اقیانوس اطلس همچنین بادهای محلی متاثر از کوهستان های سبلان در شرق، سهند در غرب و جنوب غربی، رشته کوه های قره داغ در شمال، رشته کوه های تخت سلیمان و اربط در جنوب، ارتفاعات بزقوش در جنوب شرق و قوشاداغ در شمال شرق استان قرار دارد.
8023/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان آذربایجان شرقی اقیانوس کوهستان وزش باد هواشناسی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام هواشناسی، بارش‌های رگباری و بهاری از عصر فردا در برخی مناطق فارس آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷۶.۸ میلی متر بارش در بهار در آذربایجان شرقی ثبت شده است
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس