Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@00:26:10 GMT

تیم جوانان صبای قم در خانه مغلوب فولاد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۴۸۶۴

تیم جوانان صبای قم در خانه مغلوب فولاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور غروب دوشنبه به پایان رسید و تیم فوتبال صبای قم در ادامه روند نزولی خود در خانه برابر حریفش بازنده شد تا همچنان در انتهای جدول باقی بماند.

تیم جوانان صبای قم در ورزشگاه شهید حیدریان قم میزبان تیم فولاد خوزستان بود و در روزی که شایسته باخت نبود و عملکرد قابل قبولی ارائه کرد در نهایت ۲ بر یک برابر حریف قدرتمند خود نتیجه را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی سید حسن پیغمبر زاده از روی یک ضربه ایستگاهی برای صبای قم گلزنی کرد اما در حالی که صبا بازی را در اختیار داشت روی یک گل به خودی در دقایق پایانی مسابقه در نهایت بازنده میدان را ترک کرد.

این شکست، چهارمین باخت تیم جوانان صبای قم در فصل جدید لیگ برتر جوانان بود و صبا را در امتیاز ۴ نگاه داشت تا این تیم نتواند از انتهای جدول جدا شود البته فاصله تیم‌های حاضر در جدول لیگ جوانان بسیار نزدیک است و این فاصله غیر قابل جبران نیست.

تیم جوانان صبای قم تنها برد خود از ابتدای فصل را از جدال خانگی برابر تیم شاهین شهرداری بوشهر به دست آورده است و یک تساوی برابر تیم ستارگان گرگان در زمین حریف دارد و ۴ بازی دیگر خود را به نفت اهواز، مس کرمان، ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان واگذار کرده است.

کد خبر 4431408

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال جوانان صبای قم جوانان فوتبال پایه اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه اربعین حسینی خبرگزاری مهر بوشهر گرگان یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری کاپیتان تیم فولاد خوزستان پس از مدت‌ها ناکامی در گلزنی اولین گل خود در نیم فصل دوم را مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند و یک امتیاز مهم برای این تیم در هفته‌های حساس پایانی به دست آورد.

انصاری که در نیم فصل نخست روی اکثر امتیازات کسب شده فولاد تاثیر مستقیم داشت و برای این تیم گل‌های سه امتیازی به ثمر رسانده بود در این مسابقه هم ناجی فولاد بود و تک گل آنها را در خانه آلومینیوم اراک به ثمر رساند.

آخرین بازی که ساسان انصاری برای فولاد گلزنی کرده به هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران باز می‌گردد که در بازی خانگی دروازه رشید مظاهری را باز کرد و همین تک گل سه امتیاز ارزشمند را برای فولادی‌ها به همراه داشت، این سه امتیاز در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و اهمیت آن در ادامه لیگ هم تعیین کننده رتبه فولاد در جدول خواهد بود.

کاپیتان فولاد در روزهای سخت این باشگاه نقش کلیدی داشت و سرمربی‌های مختلفی که در این تیم حضور داشتند از حضور تاثیرگذار او صحبت کردند، ساسان در هفته‌های پایانی لیگ برتر نقش کلیدی در ترکیب این تیم خواهد داشت.

انصاری در این فصل از 25 هفته لیگ برتر 22 حضور ثابت و 2 بار به‌عنوان جانشین برای فولاد بازی کرده و 4 گل و 3 پاس گل عملکرد او در لیگ برتر بوده است.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان