Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:42:07 GMT

شافعی: سیاستگذاران به بخش کشاورزی توجه نمی‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۵۳۹۲

شافعی: سیاستگذاران به بخش کشاورزی توجه نمی‌کنند

رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه از سیاستگذاران تقاضا می شود به بخش کشاورزی هم توجه کنند گفت: با وجود اینکه وزیر جهاد کشاورزی معمولا در جلسات شورای پول و اعتبار پیراهن خود را چاک می دهد، اما به بخش کشاورزی توجه نمی شود. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ اقتصادی صنعت و تجارت کشاورزی نظرات

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین شافعی صبح امروز در صبحانه کاری با حضور محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر خلاف شعار هایی که برای حمایت از بخش کشاورزی در کشورمان وجود دارد اما در مقام عمل به آنها توجه نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شواهد در 10 سال گذشته در سیاست های کلان کشور و در برنامه ریزی و سیاست گذاری های حوزه پولی مورد توجه قرار نگرفته است و به این بخش جفای زیادی شده است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: در فاصله سال های ٨٥ تا ٩٥؛ سهم مانده تسهیلات بانکی در بخش کشاورزی مرتب رو به نزول بوده است به طوری که این عدد در سال ٨٥؛  معادل ١٤.٨ بوده که در سال ٩٢ به ١ .٤ رسیده و در سال ٩٥ نیز دوباره نزول کرده و به ٨.٨ رسیده است.

وی با بیان اینکه از سیاستگذاران تقاضا می شود به بخش کشاورزی توجه کنند تصریح کرد: با وجود اینکه وزیر جهاد کشاورزی معمولا در جلسات شورای پول و اعتبار پیراهن خود را چاک می دهد، اما به وی توجه نمی شود.

ادامه دارد...

R1342/P1012122/S7,78,83/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088676

دیگر خبرها

  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • توسعه کشاورزی با حفظ و بهسازی قنات ها
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است