Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان فلاح، شاعر، با اعلام این خبر درباره مجموعه شعر «فانوس کویری» به خبرنگار مهر گفت: این مجموعه حاوی اشعاری گفت‌وگویی یا مناظره‌ای است که کار مشترک من و خانم ترانه هوشیاری است. این گفت‌وگوها حال و احوال انسانی رهرو و سالک را انتقال می‌دهد که در هر لحظه، شکل و محتوایی دیگرگونه دارد.

به گفته فلاحی در حقیقت «فانوس کویری» با بهره‌گیری از توانمندی‌های زبان و ادب فارسی به شکل گفتگوهای درونی یک سالک، راوی انسانی است که در جستجوی معناست و از خیال سرشار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: به عبارت دیگر، این مجموعه شعر گفتگویی میان عناصر درونی یک سالک برای حرکت در مسیر دستیابی به هستی لایتناهی است؛ عناصری درونی مانند سکوت، هراس و ...

فلاحی با بیان اینکه قالب شعرهای مجموعه «فانوس کویری» سپید، نیمایی، حجم و فتوریسم است، گفت: این کتاب در دوازه فصل تدوین شده که در ابتدای هر سه فصل یک اثر نقاشی با آبرنگ اثر خانم «مهرناز سراج‌القوم» کار شده است و نشانی بر سیال بودن بیان و زبان شعر این کتاب است.

این شاعر اظهار کرد: «فانوس کویری» در ۱۵۹ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۳۰هزار تومان توسط انتشارات سروش ماندگار (بوتیمار) چاپ و منتشر شده و اخیراً روانه بازار کتاب گردیده است.

او در پایان از برگزاری نشست رونمایی و جشن امضای این مجموعه شعر در روز چهارشنبه ٢٥ مهرماه، ساعت ١٧:٣٠ در کتابفروشی آیگون، واقع در هنرشهر آفتاب شیراز خبر داد.

کد خبر 4431047 علیرضا جباری دارستانی

منبع: مهر

کلیدواژه: شعر شعر سپید معرفی کتاب اربعین ۹۷ کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب فرانکفورت ادبیات نمایشگاه فرانکفورت گردشگری بازار نشر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری معرفی کتاب میراث فرهنگی کپی رایت جشنواره مد و لباس مد و لباس فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ تنوع آب هوایی و جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی استان ایلام موجب شده تا این ظرفیت بکر در قالب سری جدید مستند ایران گرد در شبکه مستند پخش شود. 
به گفته قارایی، تهیه کننده این برنامه، سری جدید ایران گرد در قالب ۲۶ قسمت در حال تهیه است که ۴ قسمت آن مربوط به جاذبه‌های استان ایلام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد