Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@00:03:28 GMT

وقتی «ابوالهول» عاشق می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۵۸۹۵

وقتی «ابوالهول» عاشق می‌شود

رکنا: نمایش «ابوالهول» به کارگردانی داود پورحمزه از روز چهارشنبه بیست و پنجم مهر ماه در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

«ابوالهول» عنوان تازه ترین نمایش پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر است که از روز چهارشنبه بیست و پنجم مهر ماه به نویسندگی علی شمس و کارگردانی داود پورحمزه اجرای خود را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «ابوالهول» روایت شخصیتی به نام غریف است. او دانشمندی است که به دلیل طراحی پلان های نیروگاهی در عراق به صورت گمنام در پاریس زندگی می‌کند اما اسیر عشق دختری به نام ملی می‌شود.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه به صحنه می رود خشایار قائدرحمتی، مژگان طاهرپور، دانیال شاهسون، کمال اصغری، امیرعلی احمدی، داوود پورحمزه به عنوان بازیگر Actor حضور دارند.

مژگان طاهرپور تهیه کننده، ساره حشمتی فر دستیار کارگردان، حسین مسافرآستانه مشاور کارگردان، امین یاوری طراح پوستر و بروشو، مبینا کیایی مدیر صحنه، باربد طولابی مجری طرح، شهرام خطی ساخت تیزر گروه اجرایی نمایش را تشکیل می دهند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نوعروس را زیر پل شهید رجایی تهران از کنار داماد دزدید ! + جزییات وعکس سرنشینان تیبا در جاده شیراز زنده زنده سوختند جزییات فاجعه خونین در هسته مرکزی بجنورد فرار جالب قاتل تهرانی ! آخرین خبر از حضور دوباره مهران مدیری در تلویزیون ! پشت پرده پرش خطرناک یک سلبریتی از هواپیما بدون چتر نجات! فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! پرونده پولشویی میلیاردی در یک روستا گرگان عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! جزییات سرقت مسلحانه 6 نقابدار از بانک مرکزی + عکس دوربین مداربسته درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر جزییات مرگ بازیگر فیلم های ناجور که با وثیقه آزاد بود! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تیراندازی وحشتناک مرد سیاهپوش در پارک کودک سنندج / شب گذشته رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor تئاتر شهر عاشق صحنه ماه نمایش عکس تصاویر ایران فیلم قتل پرونده زندگی جوان مرد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر؛ نمایش گنجشک مفرغی به کارگردانی شهرام کرمی با بازی اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی، ایمان سلگی اجرا می‌شود.

این نمایش از ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان این تماشاخانه به صحنه می‌رود.

طراحان و عوامل این نمایش عبارتاند از: امیر حسین شفیعی تهیه کننده، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، مژگان عیوضی طراح لباس، بابک کیوانی طراح صدا و آهنگساز، تینا بخشی طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، مازیار تهرانی طراح پوستر و بروشور، محمد حسن درباغی‌فرد دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مصطفی قاهری طراح گرافیک و ساخت تیزر، امیر قالیچی تبلیغات مجازی، سیامک سقایی عکاس و نیلوفر رازمند منشی صحنه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید