Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - عراق هم گروه تیم فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا که به منظور شرکت در مسابقات دوستانه چهارجانبه به ریاض سفر کرده است، مقابل عربستان سعودی متوقف شد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که دوشنبه شب در ورزشگاه ملک سعود ریاض برگزار شد، دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.
گل تیم عراق در دقیقه 71 توسط مهند علی به ثمر رسید، اما عبدالعزیز البیشی بازیکن تیم عربستان در حالی که چهار دقیقه از وقت های اضافه این دیدار گذشته بود ( 4 + 90 ) توانست بازی را به تساوی بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات چهارجانبه فوتبال با عنوان سوپر کلاسیکو از پنجشنبه گذشته با حضور تیم های برزیل، آرژانتین، عراق و عربستان در ریاض آغاز شده است.
عربستان روز شنبه با نتیجه دو بر صفر مغلوب برزیل شد و دیدار عراق مقابل آرژانتیین در روز جمعه با نتیجه چهار بر صفر به سود آرژانتین پایان یافت.
تیم های فوتبال عربستان و عراق خود را برای شرکت در جام ملت های آسیا آماده می کنند.
هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از 15 دی ماه در کشور امارات عربی متحده شروع می شود و تیم ایران در این مسابقات با تیم های عراق، یمن و ویتنام هم‌گروه است.
2093**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام ملت هاي آسيا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام جهانی که خودشان میزبان هستند باعث برگزاری دیدار‌های حذفی برای انتخاب تیم پنجم شد تا اینگونه شانسی مجدد به تیم‌های حذف شده در مرحله قبلی برای تلاش در مسیر رفتن به جام جهانی داده شود.   در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افعانستان امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به مصاف عراق رفت که با پیروزی ۵ به ۳ به سود افغان‌ها همراه بود.   دیگر دیدار این مرحله هم بین تیم‌های ویتنام و قرقیزستان برگزار شد که به پیروزی ۳ به ۲ قرقیز‌ها انجامید؛ بنابراین تیم‌های افعانستان و قرقیزستان برای انتخاب پنجمین تیم قاره کهن به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها