Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - مراسم استقبال و تجلیل از سه ملی پوش گنبدی که در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا اندونزی موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره شده بودند، با حضور مسئولان و ورزشکاران این شهرستان و خانواده های آنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، دراین مراسم که روز سه شنبه درمحل اداره ورزش و جوانان گنبد برگزار شد، از محمد نعمتی عضو تیم والبیال نشسته مردان، عبدالجلیل قرنجیک عضو تیم بستکبال با ویلچر مردان و زهرا دانای توس ملی پوش والیبال نشسته زنان جمهوری اسلامی، استقبال و تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد نعمتی و عبدالجلیل قرنجیک دو ملی پوش گنبدی به ترتیب در رشته والبیال نشسته مردان و بستکبال با ویلچر مردان موفق به کسب مدال طلا و زهرا دانای توس ملی پوش تیم والیبال نشسته زنان نیز مدال نقره مسابقات پارا آسیایی را کسب کرده بودند.
این ورزشکاران هر کدام در گفت و گویی کوتاه درجمع خبرنگاران، سطح مسابقات آسیایی را خوب توصیف کرده و کسب مدال های خود را حاصل تلاش های سخت کادر فنی و بازیکنان در اردوهای تدارکاتی و نیز مسابقات پارا آسیایی دانستند.
به گزارش ایرنا، استان گلستان چهار نماینده اعزامی به بازی های پارا آسیایی جاکارتا داشت که علاوه بر سه ملی پوش گنبدی، نورمحمد آرخی از بندر ترکمن در رشته پرتاب وزنه موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شده بود.
به جز چهار ورزشکار، لیلا نعیم آبادی سرمربی گلستانی تیم ملی گلبال زنان ایران هم دراین مسابقات حاضر بود که موفق شد، شاگردانش را پس از تیم های قدرتمند و مدعی چین و ژاپن به سکوی سوم پاراآسیایی جاکارتا برساند.
به گزارش ایرنا، کاروان ایران در جاکارتا با کسب 136 مدال شامل 51 طلا ، 42 نقره و 43 برنز برای اولین بار عنوان سومی آسیا را به دست آورد.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق گلستان از شهرستان های موفق این استان در رشته های مختلف ورزشی است.
1860/3039/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش و جوانان استقبال از ورزشكاران گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکار‌های هلیا اسدیان نماینده فرم نن‌گوئن کشورمان موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۳ ضمن قرار گرفتن در رده نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند.

ورزشکارانی از سنگاپور با نمره ۹.۵۹۶ و ازبکستان با نمره ۹.۵۸۰ نیز در این بخش دوم و سوم شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


پیش از این نیز زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم گوئن‌شو موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکار‌ها دست یابد.

در این پیکار‌ها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

دیگر خبرها

  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان