Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نیکویی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه متاسفانه در تمام فصول شاهد حضور تعدادی از کامیون داران و وانت‌بارهای عرضه‌ میوه فاقد مجوز و به صورت پراکنده در نقاط مختلف شهر در طول شبانه روز هستیم، اظهار کرد: سامان‌دهی خودروهای یاد شده در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این راستا مذاکرات و همفکری هایی با شهرداران مناطق انجام شده است، گفت: مقرر شده در هر منطقه‌ شهری یک قطعه زمین مشخص و به این امر اختصاص یابد تا این معاونت بتواند  تا هر چه سریع‌تر اقدامات بعدی را برای انتقال وانت‌بارها و کامیون داران عرضه میوه به مکان‌های مشخص شده اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت خدمات شهری شهردار کرمان گفت: فعالیت وانت‌بارها در خیابان های سطح شهر علاوه بر نازیبایی منظر شهری، سبب سد معبر، تولید زباله، مزاحمت های محله ای و ترافیکی و حوادث رانندگی ناشی از آن می‌شود که با اجرای طرح سامان‌دهی، از این موارد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

کد خبر 4431556

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان میوه اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه اربعین حسینی خبرگزاری مهر بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسوسان صنعتی - باد آورده

جاسوسی و متوجه شدن رازهای دیگران همیشه حاصل عملیات پیچیده و عجیب و غریب نیست در طول جنگ سرد بارها و بارها چنین گنج های باد آورده ای از فناوری های نظامی نصیب هر دو طرف شده که گاه مسیر نظامی یکی از طرفین را متحول کرده است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076229 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • جاسوسان صنعتی - باد آورده