Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@13:56:55 GMT

لواندوفسکی به دنبال کودتا در تیم ملی لهستان؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۶۸۳۰

لواندوفسکی به دنبال کودتا در تیم ملی لهستان؟

از نمایش‌های ضعیف تیم ملی لهستان در بازی‌های اخیرش با حضور رابرت لواندوفسکی اینطور به نظر می‌رسد که در شرایط فعلی بازیکنان بایرن مونیخ هر کجا می‌روند بحران را با خودشان به آنجا منتقل می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه از جام جهانی روسیه تا امروز تیم ملی آلمان افولی وحشتناک را تجربه کرده و به واقع شایسته‌ی عنوان بدترین تیم ملی اروپا بوده اما لهستانِ رابرت لواندوفسکی هم با اختلافی اندک می‌تواند برای کسب عنوان بدترین تیم ملی این روزهای اروپا با مانشافت رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سفیدپوشان لهستان در جام جهانی روسیه از سه بازی خود در مرحله‌ی گروهی در دو بازی شکست خورده و از دور رقابتها حذف شدند. لهستان بعد از آن در لیگ ملتهای یوفا هم نتایج ضعیفی بدست آورده. یاران لواندوفسکی ابتدا مقابل ایتالیا به تساوی رسیدند ولی بعد از آن با دو شکست مقابل ایتالیا و پرتغال نشان دادند که نمی‌توانند برای تیم‌های بزرگ اروپایی مشکل‌ساز باشند. از این گذشته لهستان چه درون زمین و چه بیرون از زمین، تصویر یک تیم متحد و یکدست را مخابره نکرده و ناهماهنگی و تنش درون‌تیمی یکی از مشکلات اصلی این تیم بوده است.

 

جالب اینجا است که یکی از مهمترین منابع ابراز نارضایتی و مشکل‌سازی در تیم ملی لهستان، رابرت لواندوفسکی ستاره‌ی بایرن مونیخ بوده است.

 

لواندوفسکی در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی بیلد با انتقاد از سیستم تیم ملی لهستان و روش‌های سرمربی این  تیم یرژی بیژنچک گفت:" سیستم‌های بازی دیگری هست که برای بازی ما به مراتب بهتر از سیستم فعلی است چون بازیکنان لهستان نمی‌توانند با سیستمی  که سرمربی تیم به استفاده از آن اصرار دارد، ارتباط برقرار کنند. به همین خاطر است که در زمین کار ما سخت می‌شود".

 

اما بیژنچک هم در مقابل انتقادهای لواندوفسکی ساکت ننشسته و پاسخ صریحی به او داده است. با اینحال از مجموع شواهد اینطور به نظر می‌رسد که تیم ملی لهستان این روزها مشکل دارد و اگر اوضاع به همین شکل ادامه پیدا کند باید منتظر تداوم کسب نتایج ضعیف از سوی این تیم بود.

 

بیژنچک در پاسخ انتقادهای ستاره‌ی خط حمله‌اش لواندوفسکی گفت:" فوتبالیست‌ها باید خودشان را با تیم وفق دهند و برای اینکه عملکرد ضعیف‌شان را بپوشانند نباید به دنبال بهانه بگردند و سیستم بازی تیم را بهانه کنند. پیشنهاد من به بازیکنانم این است که به فکر بازی و عملکرد خودشان باشند. من قبل از آخرین بازی‌مان وقتی با لواندوفسکی صحبت کردم نارضایتی‌ای ندیدم. او معتقد بود اوضاع تیم بر وفق مراد است".

 

تیم ملی لهستان لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی لهستان لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در چند هفته اخیر بار دیگر به دوران اوجش در بارسلونا برگشته و به یکی از بهترین گلزنان این تیم تبدیل شده و توانسته نقش مهمی را در پیروزی‌هایی که این تیم در این هفته‌ها به دست آورده است ایفا کند.

با این حال مشکلات مالی این باشگاه باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از بارسا در پایان فصل به گوش برسد چون این بازیکن یکی از ستاره‌هایی است که در حال حاضر بیشترین دستمزد را از این باشگاه دریافت می‌کند و شاید آنها چاره دیگری جز قطع همکاری با او نداشته باشند.

روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که مدیران بارسا در حال بررسی شرایط نونیز هستند تا در صورتی‌که لواندوفسکی مجبور به ترک این تیم در پایان فصل شد، بتوانند پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به لیورپول ارائه دهند.

دستمزد لواندوفسکی در فصل آینده در حدود ۳۰ میلیون یورو خواهد بود که ۱۵ درصد از محدودیت پرداخت دستمزد کلیه باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید و همین موضوع شرایط را برای ادامه همکاری با او بسیار دشوار کرده و احتمال جدایی‌اش را با توجه به پیشنهادهای خوبی که از عربستان دریافت کرده بیشتر کرده است.

دیگر خبرها

  • ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)