Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:59:08 GMT

لواندوفسکی به دنبال کودتا در تیم ملی لهستان؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۶۸۳۰

لواندوفسکی به دنبال کودتا در تیم ملی لهستان؟

از نمایش‌های ضعیف تیم ملی لهستان در بازی‌های اخیرش با حضور رابرت لواندوفسکی اینطور به نظر می‌رسد که در شرایط فعلی بازیکنان بایرن مونیخ هر کجا می‌روند بحران را با خودشان به آنجا منتقل می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه از جام جهانی روسیه تا امروز تیم ملی آلمان افولی وحشتناک را تجربه کرده و به واقع شایسته‌ی عنوان بدترین تیم ملی اروپا بوده اما لهستانِ رابرت لواندوفسکی هم با اختلافی اندک می‌تواند برای کسب عنوان بدترین تیم ملی این روزهای اروپا با مانشافت رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سفیدپوشان لهستان در جام جهانی روسیه از سه بازی خود در مرحله‌ی گروهی در دو بازی شکست خورده و از دور رقابتها حذف شدند. لهستان بعد از آن در لیگ ملتهای یوفا هم نتایج ضعیفی بدست آورده. یاران لواندوفسکی ابتدا مقابل ایتالیا به تساوی رسیدند ولی بعد از آن با دو شکست مقابل ایتالیا و پرتغال نشان دادند که نمی‌توانند برای تیم‌های بزرگ اروپایی مشکل‌ساز باشند. از این گذشته لهستان چه درون زمین و چه بیرون از زمین، تصویر یک تیم متحد و یکدست را مخابره نکرده و ناهماهنگی و تنش درون‌تیمی یکی از مشکلات اصلی این تیم بوده است.

 

جالب اینجا است که یکی از مهمترین منابع ابراز نارضایتی و مشکل‌سازی در تیم ملی لهستان، رابرت لواندوفسکی ستاره‌ی بایرن مونیخ بوده است.

 

لواندوفسکی در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی بیلد با انتقاد از سیستم تیم ملی لهستان و روش‌های سرمربی این  تیم یرژی بیژنچک گفت:" سیستم‌های بازی دیگری هست که برای بازی ما به مراتب بهتر از سیستم فعلی است چون بازیکنان لهستان نمی‌توانند با سیستمی  که سرمربی تیم به استفاده از آن اصرار دارد، ارتباط برقرار کنند. به همین خاطر است که در زمین کار ما سخت می‌شود".

 

اما بیژنچک هم در مقابل انتقادهای لواندوفسکی ساکت ننشسته و پاسخ صریحی به او داده است. با اینحال از مجموع شواهد اینطور به نظر می‌رسد که تیم ملی لهستان این روزها مشکل دارد و اگر اوضاع به همین شکل ادامه پیدا کند باید منتظر تداوم کسب نتایج ضعیف از سوی این تیم بود.

 

بیژنچک در پاسخ انتقادهای ستاره‌ی خط حمله‌اش لواندوفسکی گفت:" فوتبالیست‌ها باید خودشان را با تیم وفق دهند و برای اینکه عملکرد ضعیف‌شان را بپوشانند نباید به دنبال بهانه بگردند و سیستم بازی تیم را بهانه کنند. پیشنهاد من به بازیکنانم این است که به فکر بازی و عملکرد خودشان باشند. من قبل از آخرین بازی‌مان وقتی با لواندوفسکی صحبت کردم نارضایتی‌ای ندیدم. او معتقد بود اوضاع تیم بر وفق مراد است".

 

تیم ملی لهستان لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی لهستان لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی لندن باید به مصاف تاتنهام برود.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعلام کرد تیمش بدون به وضعیت سایر رقبا در کورس قهرمانی به دنبال برد در تمامی مسابقات پیش رو است.

آرتتا درمورد وضعیت تیم گفت: "در دسترس بودن بازیکنان نکته مهمی است. به غیر از یورین تیمبر، بسیار نزدیک است که ما همه بازیکنان‌ را در دسترس داشته باشیم. این باعث می‌شود که در جلسات تمرینی بیشتر کار کنیم و چیز بسیار مهمی خواهد بود."

دردسر انتخاب بازیکنان‌؟

سردرد خوبی است! شما بازیکنان را احساس می‌کنید چون می‌بینید که چقدر به دنبال آن هستند. همیشه سخت است، اما بازیکنان‌ نیز کاملاً آماده هستند تا در هر صورت که ما به آن‌ها نیاز داریم به زمین بیایند. روحیه تیم خیلی خوب است.

کورس قهرمانی؟

بله ما در این کورس حضور داریم. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و در مسابقات پیش رو برنده شویم. کمی تکراری به نظر می‌رسد اما این کاری است که باید انجام دهیم.

وضعیت منچسترسیتی؟

این یک بازی دیگر بود (برد مقابل لوتون تاون) که آن‌ها توانستند به روشی مقتدرانه برنده شوند. ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم.

شانس بالای منچستر سیتی به‌عنوان قهرمان توسط سوپر کامپیوتر؟

امیدواریم که بتوانیم آن کامپیوتر را تغییر دهیم. شاید نیاز به آپلود نرم افزار داشته باشد!

وضعیت یورین تیمبر؟

فردا پس از یک جلسه تمرینی باید در این مورد تصمیم بگیریم. خیلی به بازگشت نزدیک است، نمی‌دانم قرار است به‌زودی برای او اتفاق بیفتد یا نه، اما او خیلی نزدیک است.

ترجیح می‌دهید مانند تاتنهام دو هفته مرخصی داشته باشید یا بیشتر بازی کنید؟

نمی‌دانم. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که بازیکنانم برای بازی مقابل یک حریف بزرگ کاملا آماده خواهند بود.

درمورد آنگه پوستکوگلو؟

کاری که او انجام داده واقعاً تأثیرگذار است. زمانی که در تیم ملی استرالیا و ژاپن حضور داشت، او را می‌شناختم. او را دنبال می‌کردم.

دیگر خبرها

  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست