Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: در حال حاضر در محور اهر-کلیبر استان آذربایجان شرقی، محور کیاسر-سمنان در استان مازندران، محور فیروزکوه در محدوده گدوک، ارتفاعات محور کرج-چالوس و در محور هراز محدوده لاریجان شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید هستیم.
وی ادامه داد: بارش باران نیز در اکثر محور‌های استان مازندران، همچنین محور‌های زابل-زاهدان و زاهدان-خاش در استان سیستان و بلوچستان مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقیه محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام برخوردار هستند.
سرهنگ رحمانی با اشاره به مسدود بودن ۶ محور مواصلاتی کشور گفت: اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز، محور شوش-فتح المبین در استان خوزستان، ایلام-اسلام آباد در استان ایلام، پونل-خلخال در استان گیلان و محور جلفا-مرند در استان آذربایجان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
وی با اشاره به ترافیک روزانه و کاری در ٢ آزادراه نیز گفت: باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج محدوده پل فردیس تا گرمدره نیز از ترافیک نیمه سنگین برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک وضعیت راه های کشور وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در سایر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را روان اما محور آزادراهی قزوین - کرج - تهران محدوده کمال شهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

طبق آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

کد خبر 6097036 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آزادراه تهران شمال در محدوده تونل ۱۲ مسدود شد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید