Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس از آمادگی کامل این تیم برای شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر و دیدار با تیم شهروند اراک خبر داد و گفت: در نخستین بازی در خانه خود به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم.

به گزارش ایرنا، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال، سی و دومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور از فردا (چهارشنبه) 25 مهر با برگزاری مسابقات هفته اول در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود؛ در این دوره از مسابقات 13 تیم حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالاحد ارمشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شهرداری گنبدکاووس که از دو ماه پیش شکل گرفته است، در دو نوبت صبح و عصر تمرینات آمادگی خود را برای حضور قدرتمندانه در فصل جدید مسابقات لیگ برتر انجام می دهد.
وی اضافه کرد: این تیم با حمایت کامل باشگاه، بازیکنان مدنظر در پست های مختلف به جز دو نفر را جذب کرده و اکنون در آمادگی کامل برای شروع مسابقات لیگ برتر قرار دارد.
ارمشی گفت: درصورت نیاز تیم به بازیکن جدید، درنیم فصل اقدام می شود، با این حال با بازیکنانی که جذب شده اند و تمرینات خوبی که انجام شده و با حمایت تماشاگران خونگرم که یار هفتم تیم محسوب می شوند، موفقیت های خوبی در این فصل به دست خواهیم آورد.
وی تصریح کرد: تیم شهرداری گنبد هیچ تیمی را دست کم نمی گیرد و با قدرت از حیثیت والیبال این شهرستان در مسابقات دفاع می کند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در خصوص بازی نخست این تیم، گفت: معمولا بازی اول برای همه تیم ها سخت و حساس است اما تلاش می کنیم با استفاده از فرصت میزبانی و تشویق بی وقفه تماشاگران، با یک بازی خوب و قدرتی سه امتیاز این بازی را ب هدست آوریم.
ارمشی افزود: تیم شهروند اراک از تیم های جوان و خوب این فصل است و ما نیز با درک این موضوع نه تنها این تیم، بلکه هیچ تیم دیگری را دست کم نمی گیریم.
به گزارش ایرنا، فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از فردا چهارشنبه 25 مهر آغاز می شود و تیم شهرداری گنبد در نخستین بازی خود در سالن المپیک این شهر، میزبان شهروند اراک است.
بهروز جعفری به عنوان داور اول و محمد عشق دوست به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار برعهد دارند؛ در این مسابقه اسماعیل صباغ ناظر داوری و حسین پورکاشیان نماینده سازمان لیگ هستند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال دراین شهرستان که تاکنون بازیکنان و مربیان زیادی را به تیم ملی در رده های مختلف سنی معرفی کرده، علاقه مندان زیادی در بین مردم بویژه ترکمن ها دارد.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ برتر شهرداري گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل