Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ برای دیدار لیگ برتر صنعت نفت و تراکتورسازی جلوی اعتراض ها درباره زمان بازی را گرفت.

صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی چند هفته قبل در جام حذفی رودرروی هم قرار گرفتند و این در حالی بود که قبل و بعد از این مسابقه حواشی زیادی درباره زمان برگزاری آن پیش آمد. بازی مذکور در تاریخ جمعه 12 مهرماه برگزار شد و این در حالی بود که ملی پوشان تراکتورسازی دو روز قبل از مسابقه به تیم اضافه شدند و جان توشاک سرمربی وقت تیم تبریزی نتوانست آنطور که باید ملی پوشانش را در تمرینات در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست تراکتور در آبادان؛ سرآغاز کنار رفتن توشاک

از سوی دیگر شکست تراکتور در آبادان و کنار رفتن از جام حذفی نیز سرآغاز کنار رفتن توشاک و ایجاد تغییرات در کادرفنی این تیم بود تا اعتراض ها به خاطر به تعویق نیفتادن یکروزه مسابقه به اوج برسد.

حالا در هفته نهم لیگ برتر در حالی که مسابقات چند روز به دلیل بازی های ملی تعطیل بود، صنعت نفت و تراکتورسازی بار دیگر در آبادان رودررو خواهند شد. با توجه به اینکه ملی پوشان فردا (چهارشنبه) به تمرینات تیم های خود اضافه می شوند، سازمان لیگ این بار جلوی اعتراض ها و حواشی احتمالی را گرفت. مسئولان برگزاری مسابقات قبل از آنکه تراکتورسازی درخواستی برای تعویق یکروزه مسابقه بدهد، بازی را به روز شنبه بردند.

بر این اساس دیدار صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تنها مسابقه هفته نهم خواهد بود که روز شنبه برگزار می شود و به نوعی آخرین بازی هفته نهم لیگ برتر است. این مسابقه ساعت 18 شنبه برگزار می شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ پیکان را شکست دهد تا ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با ۳۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده بندی به ۷ رسید. پیکان هم همچنان با ۱۴ در رده هشتم قرار گرفت.

لازم به ذکر است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید