Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@20:38:50 GMT

دشمن شبانه‌روزی علیه ایران اسلامی فعالیت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۳۷۸

دشمن شبانه‌روزی علیه ایران اسلامی فعالیت می‌کند

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار بهرام نوروزی، رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا امروز، 23 مهر در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار کرد: امام راحل به ملت ایران درس بزرگی و جوانمردی آموختند و یاد دادند که نباید با ذلت زندگی کرد.
وی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران تنها نیستند و اگر امروز امنیتی در کشور داریم به برکت خون شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه شهدا در خط مقدم جبهه حق علیه باطل حضور داشتند، افزود: یکی از اثرگذارترین شهدا در استان خراسان، شهید هاشمی‌نژاد بود و منافقان توطئه‌های بسیاری انجام دادند تا شهید هاشمی نژاد را ترور کردند.
نوروزی تصریح کرد: جنایات منافقان در غرب و شرق کشور و جنایت‌های گروهک‌های تروریستی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره وجود داشته است.
وی با بیان اینکه منافقان به دنبال این بودند که وحدت و انسجام ملت را خدشه‌دار کنند، ادامه داد: به واسطه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بسیاری از این منافقان به مجازات رسیدند.
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه باید در خط مقدم جبهه صدام و صدامیان را عقب می‌راندیم، باید با منافقان داخلی نیز مبارزه و از مرزهای خود در شرق و غرب کشور حفاظت می‌کردیم.
نوروزی اظهار کرد: برای حفظ شرق و غرب کشور خون‌های بسیاری دادیم و این خون‌ها کشور را بیمه کرده و وقتی می‌گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد به دلیل همین خون‌های ریخته شده است.
وی با بیان اینکه امروز بسیجیانی مانند شهید حججی در دنیا قیامتی به پا می‌کنند، افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند آمادگی خود را در هر لحظه حفظ کنید اما آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: دشمنان فهمیدند جمهوری اسلامی ایران چه کشوری است چرا که آن‌ها 40 سال ملت ایران را سنجیدند و در دوران دفاع مقدس به اسم تنها صدام مقابل ما قرار داشت اما رسما تمام کشورها در مقابل ایران اسلامی قرار داشتند.
نوروزی بیان کرد: صدام قرار بود چند روزه شهرهای ایران اسلامی را تصرف کند و آن‌ها داعش را درست کردند اما شکست خوردند و تمام نقشه‌های آن‌ها نقش برآب شد.
وی با بیان اینکه دشمن شبانه‌روزی بر علیه ایران اسلامی فعالیت می‌کند، افزود: ملت ایران توانسته دشمن را با تمام امکانات در دریا و خشکی شکست دهد و پوزه آن‌ها را به خاک مالیده است و امروز دشمنان ذلیل شدند.
سردار مجید شجاع، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز در این اجلاسیه بیان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در میان جامعه، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ترویج این فرهنگ در بین جوانان از جمله اهداف برگزاری اجلاسیه‌های شهدا است.
وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی یکی از تولیدات انقلاب اسلامی بوده است، یادآور شد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در عرصه تولیدات دستی و کشاورزی در سنندج برپا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌اله موسوی پیش‌از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: دو برنامه بزرگ در استان کردستان در حال برگزاری است که یکی از آن‌ها، برپایی نمایشگاه طرح خود اتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان کردستان است که عصر امروز در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج افتتاح و به مدت سه روز دایر می‌شود.

وی گفت: دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه، تولیدات کشاورزی و دستی خود مبنی بر محصولات بومی، را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار داده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم برپا شده است.

وی با بیان اینکه در بحث گرایش به شاخه نظری در استان وضعیت مطلوبی نداریم تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو میز به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها برپا و به سوالات دانش‌آموزان و خانواده‌ها پاسخ داده خواهد شد.

موسوی همچنین به برپایی غرفه هوش مصنوعی و آموزش‌های دیجیتال اشاره و اظهار کرد: این غرفه نیز زمینه توانمندی دانش‌آموزان را در عرصه دیجیتالی به نمایش می‌گذارد و امیدواریم مورد بازدید خانواده‌ها قرار بگیرد.

معاون آموزش و پرورش کردستان از برگزاری همایش کشوری مدیران مدارس شبانه‌روزی دوره دوم متوسطه نظری در استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش به مدت سه روز با حضور مدیرانی از وزارتخانه در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت 3 ظهر تا 10 شب در معرض بازید مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود